Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorCekuls, Andrejs
dc.contributor.authorŠmidre, Aija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-01-30T02:01:49Z
dc.date.available2019-01-30T02:01:49Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68427
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46090
dc.description.abstractDarba mērķis ir, pamatojoties uz iekšējā mārketinga teorētiskajiem aspektiem, aptauju un interviju rezultātiem, izpētīt iekšējā mārketinga pielietošanu SIA LPP Latvia ltd., atklāt nepilnības, kā arī sniegt priekšlikumus iekšējā mārketinga pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā izpētīta iekšējā mārketinga nozīme pakalpojumu uzņēmumā un sniegts iekšējā mārketinga raksturojums. Otrajā nodaļā raksturota motivēšana kā iekšējā mārketinga sastāvdaļa. Tā ietvaros veikts populārāko motivācijas teoriju salīdzinājums, kā arī analizētas iekšējā mārketinga novērtēšanas metodes. Trešajā nodaļā analizēta esošā situācija iekšējā mārketinga jomā veikalā RESERVED, veicot pārdevēju anketēšanu un veikala vadītāju intervijas. Darbā tiek izvirzīts pētījuma jautājums”vai iekšējā mārketinga sistēmas pilnveidošana ietekmē darbības efektivitāti?”
dc.description.abstractThe aim of the research is to explore the use of the internal marketing in the Limited Liability Company SIA LPP Latvia Ltd. basing on theoretical aspects of the internal marketing, survey results and interviews, discovering the shortcomings and elaborate internal marketing improvement proposals. The first chapter deals with the role of internal marketing in a service company and general definitions of internal marketing. The second chapter analyses motivation as a part of the internal marketing, providing the comparison of the most popular motivation theories as well as the analysis of internal marketing assessment methods. The third chapter uncovers the case study through the analysis of the current situation regarding the internal marketing in the shop RESERVED, using the questionnaire of shop assistants and interviews with store managers. The research question is "Does the improvement of the internal marketing system impact the efficiency of the company?
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectkomunikācija
dc.subjectinternal marketing
dc.subjectretail
dc.subjectmotivation
dc.titleIekšējais mārketings kā uzņēmuma vadības efektivitātes paaugstināšanas rīks mazumtirdzniecības uzņēmumā.
dc.title.alternativeInternal marketing as a tool for increasing the efficiency of enterprise management in a retail company.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию