Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorNeilands, Undis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-03T02:01:43Z
dc.date.available2019-02-03T02:01:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68258
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46094
dc.description.abstractU.Neilands Biznesa modelis jaunuzņēmumam auto servisa rezervācijas platformas ieviešanai Baltijas valstīs: Maģistra darbs. – Rīga, LU, Globālās ekonomikas starpdisciplināro studiju nodaļa. – 2018. – 99 lpp. Darbā definēts, kas ir biznesa modelis un veikta biznesa modeļu vispārējs raksturojums, apkopojot un izvērtējot speciālās literatūras avotus, kā arī ir izveidota biznesa modeļu klasifikācija. Veikta auto remontu nozares analīze Baltijā, vietējo un starptautisko konkurentu analīze, uz kuru balstoties izstrādāts auto servisa rezervācijas platformu konkurētspējas salīdzinājums. Veiktas potenciālo platformas lietotāju aptaujas Latvijā un Igaunijā, autoservisu intervijas, ekspertu intervijas un izstrādāts biznesa modelis jaunuzņēmumam auto servisa rezervācijas platformas ieviešanai Baltijas valstīs. Maģistra darbs satur: paskaidrojuma rakstu uz 97 lapaspusēm, 14 tabulas un 17 attēlus.
dc.description.abstractU.Neilands Business model for a startup to implement a car service booking platform in the Baltic states: Master thesis. – Riga, LU, Faculty Faculty of Business, Management and Economic, Department of Interdisciplinary Studies in Global Economics. – 2018. – 98 p. The author has defined what business model is, has given general description of business models taking into consideration sources of special literature, as well as, has developed business model classification. The author has done analysis of car service industry in the Baltic states, analysis of local and international competitors basing on which there has been developed comparison of competitiveness of car service booking platforms. Potential platform user surveys have been conducted in Latvia and Estonia. Also interviews with car repair shop representatives and interviews with the experts have been concluded. Thus, business model for launching a car service booking platform in the Baltic States have been developed. The Master thesis consists of 97 pages of project description, 14 tables and 17 figures.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectauto remonta nozare
dc.subjectauto servisa rezervācijas platforma
dc.subjectautoserviss
dc.subjectB2B2C
dc.subjectbiznesa modelis
dc.titleBiznesa modelis jaunuzņēmumam auto servisa rezervācijas platformas ieviešanai Baltijas valstīs
dc.title.alternativeBusiness model for a startup to implement a car service booking platform in the Baltic states
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию