Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorChen, Jiahuan
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-03T02:01:44Z
dc.date.available2019-02-03T02:01:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68327
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46096
dc.description.abstractĶīnas patērētāju ikdienā un Ķīnas starptautiskajā tirdzniecībā ir nozīmīgi pieaugusi pārrobežu e-komercijas loma. Ar starptautisko preču mazumtirdzniecības pieaugošu nozīmi ir jāpievērš lielāka uzmanība patērētāju uzvedības tiešsaistē izpētei, bet tikai daži pētījumi koncentrējas konkrētai pārrobežu tiešsaistes iepirkšanās jomai. Šis pētījums veicina patērētāju pārrobežu tiešsaistes iepirkšanās attieksmes un rīcības izpēti. Tā mērķis ir izpētīt faktorus, kas ietekmē nodomu piedalīties pārrobežu iepirkumos tiešsaistē un veikt esošo Ķīnas tiešsaistes patērētāju attieksmes, kas balstīta uz identificētajiem faktoriem, mērījumus. Ierosinātais attieksmes modelis ir balstīts uz tiešsaistes un pārrobežu patēriņa uzvedības pētījumiem. Attieksmes mērījumu pamatā ir Fišbeina daudzfaktoru attieksmes modelis. Turklāt pētījums atklāj dažas patērētāju pārrobežu tiešsaistes patēriņa iezīmes, kas lasītājam sniedz visaptverošu ieskatu Ķīnas pārrobežu tiešsaistes iepirkšanās vidē.
dc.description.abstractThe role of cross-border ecommerce has dramatically increased in recent in terms of influences in Chinese consumers daily life and the international trade in China. With growing importance of online trade in international retailing, research of online consumer behaviour in cross-border context should gain attention but the only a few online shopping studies put their focus on the specific field of cross-border e-shopping. This research contributes to the study of consumer attitudes and behaviour towards cross-border e-shopping. It aims to examine the factors that influence intention to participate in cross-border purchasing through internet and make measurement of the Chinese consumers (existing e-shoppers)’s attitudes based on the identified factors. The proposed attitude model was based and combining the studies of online shopping and cross-border purchasing behaviour. The attitudes measurement is based on Fishbein’s Multi-attributes attitude model. Additionally, the research discovered some consumer patterns in terms of cross-border online consumption, which will give readers a comprehensive insight on cross-border e-shopping environment in China.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectCross-border Online Shopping
dc.subjectChinese Consumers
dc.subjectConsumer Attitude
dc.subjectConsumer Behaviour
dc.titlePārrobežu tiešsaistes iepirkšanās un patērētāju uzvedības analīze Ķīnā
dc.title.alternativeExamination of Cross-border E-shopping attitudes and consumer behavior in China
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige