Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBalode, Ineta
dc.contributor.authorZavišjus, Aleksandra
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-03T02:01:55Z
dc.date.available2019-02-03T02:01:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68303
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46101
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „SMM kā ietekmes instruments uz lietotāju sociālo apziņu”. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, ar kādu valodas stratēģiju un metožu palīdzību iespējams ietekmēt sociālo tīklu lietotāju sociālo (masu) apziņu. Lai sasniegtu darba mērķi, ir veikta termina “sociālā apziņa” izpēte, kā arī tiek apskatītas dažādas SMM stratēģijas un tā darbības princips. Darbā tika izmantotas sekojošas pētījuma metodes: 1. teorētiskā: literatūras un interneta avotu analīze; 2. analītiskā: reklāmas publikāciju vietnē Instagram analīze. Lasītājs īsi tiek iepazīstināts ar sociālās apziņas jēdzienu un tā būtību. Bakalaura darbā ir tuvāk raksturots SMM termins, kā arī izpētīts koncepcijas WEB 2.0 darbības princips. Reklāmas publikāciju analīzes gaitā noskaidrots, ka kopumā pastāv trīs dažādas stratēģijas sociālās apziņas ietekmei vietnē Instagram.
dc.description.abstractThe topic of this bachelor’s paper is “SMM as an influence instrument on the social consciousness of users.” The aim of this bachelor’s paper is to examine which language strategies and methods can influence the social (mass) consciousness of social network users. In order to achieve the aim of the work, the term "social consciousness" has been studied, as well as the different principles of the SMM strategy are considered. In the work were used the following research methods: 1. theoretical: theoretical analysis of literature and Internet sources; 2. analytical: analysis of advertising posts in Instagram. The reader is briefly acquainted with the concept and essence of social consciousness. The Bachelor's paper describes the term "SMM" more closely and explores the principle of the concept of WEB 2.0. The analysis of advertising publication showed that there are three different strategies for the impact of social consciousness on Instagram.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectSMM
dc.subjectInternets
dc.subjectApziņa
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectIetekme
dc.titleSMM kā ietekmes instruments uz lietotāju sociālo apziņu
dc.title.alternativeSMM as an influence instrument on the social consciousness of users
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию