Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorZinčenko, Elva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:47Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68430
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46154
dc.description.abstractBakalaura darba “Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija: uzņēmuma “PanCars” piemērs” mērķis ir noskaidrot B2B mārketinga komunikācijas procesu un tā efektivitāti. Darba teorētiskā daļa balstās uz mārketinga teorijām, paskaidrojot mārketinga jēdzienu un funkcijas, sociālo mediju komunikācijas teorijām kā arī bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācijas teoriju. Tāpat tiek aplūkota arī sociālo mediju komunikācijas teorijas. Darba metodoloģijas daļā tiek paskaidrotas pētījumā pielietotās metodes. Pētījumā iegūtie rezultāti paskaidro, ka “PanCars” uzņēmums savā B2B mārketinga komunikācijā izmanto tiešās tikšanās, draudzīgu komunikāciju un sociālos kontus.
dc.description.abstractBachelor thesis “Business to business (B2B) marketing communication: the case of company “PanCars”” aim is to find out the efficiency and process behind B2B marketing. The theoretical part of the thesis is based on marketing theories, explaining the fundamentals and functions of different approaches of B2B marketing and it’s communication theories, as well as social medina communication theories. The methodology consists of all methods used during the research. The conclusion is drawn by stating that, the business “PanCars” uses face to face meetings, friendly communication and social media accounts for their marketing strategy and approach.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectB2B
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectsociālo mediju mārketings
dc.subjectsociālie tīkli
dc.titleBizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija: uzņēmuma "PanCars" piemērs
dc.title.alternativeBusiness to business (B2B) marketing communication: the case of company "PanCars"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record