Show simple item record

dc.contributor.advisorZitmane, Marita
dc.contributor.authorŠekstello, Viktorija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:47Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68440
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46155
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir ““Sigulda Adventures” reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums”. Tūrisma aģentūra “Sigulda Adventures” izmanto sociālo vietni Instagram kā kanālu, lai reklamētu aktīvās atpūtas pakalpojumus. “Sigulda Adventures” reklāmas attēlos un reklāmas klipos izmanto dažādus vizuālos paņēmienus, lai pievērstu skatītāju uzmanību. Pētījuma mērķi ir noskaidrot, kāds saturs attēlots visbiežāk “Sigulda Adventures” attēlos un, kādi vizuālās pārliecināšanas instrumenti izmantoti “Sigulda Adventures” klipos sociālajā vietnē Instagram laika periodā no 2018.gada 1. janvāra līdz 2018.gada 1.decembrim. Kā arī noskaidrot auditorijas viedokli par “Sigulda Adventures” ievietoto saturu (attēliem un reklāmas klipiem) sociālajā vietnē Instagram. Darba teorētisko daļu veido teorija par mārketinga komunikāciju, sociālo mediju mārketingu, reklāmu, reklāmas efektivitāti, semiotiku, vizuālo semiotiku, vizuālajiem kodiem, vizuālās pārliecināšanas instrumentiem. Par darba pētnieciskajām metodēm izmantotas kvantitatīvā kontentanalīze, aptauja, daļēji strukturētā intervija, fokusa grupas intervija un reklāmas klipu semiotiskā analīze. Pētījumā secināts, lai radītu interesi “Sigulda Adventures” reklāmas klipos, tiek izcelti 3 vizuālās pārliecināšanas instrumenti – tēli, vide un vizuālais attēls. Attēlu saturs ir atkarīgs no aktuālajām tendencēm, tiek izcelti sezonāli pakalpojumi. Savukārt auditorija uzskata, ka “Sigulda Adventures” attēli un reklāmas klipi, kas ievietoti sociālajā vietnē Instagram, rada interesi, ir aicinoši un motivējoši, it īpaši tas saturs, kas veido emocionālu noskaņu un personisku saikni ar skatītāju. Darba struktūru veido: teorētiskā daļa, metodoloģija, empīriskā daļa, secinājumi, izmantotās literatūras avoti un pielikumi.
dc.description.abstractBachelor paper issue is “Analysis of Advertising Communication of Sigulda Adventures on Instagram and Audience Research”. The Sigulda Adventures travel agency uses the social site Instagram as a channel to promote active leisure services. "Sigulda Adventures" uses various visual techniques in advertising images and promotional clips to draw the attention of viewers. The goal of the study is to find out what content is most often depicted in “Sigulda Adventures” images and what visual persuasion tools are used in “Sigulda Adventures” clips on social site Instagram from January 1, 2018 to December 1, 2018. Also, find out the audience's view of the content posted by Sigulda Adventures (images and ad clips) on the social site Instagram. The theoretical part of the thesis consists of the theory of marketing communication, social media marketing, advertising, advertising efficiency, semiotics, visual semiotics, visual codes, visual persuasion tools. Quantitative content analysis, questionnaire, semi-structured interview, focus group interview, and semiotic analysis of advertising clips were used as research methods. The study concludes that creating visual interest in "Sigulda Adventures" promotional clips highlights 3 visual persuasion tools - images, environment, and visual image. Image content depends on current trends, seasonal services are highlighted. Audience, on the other hand, thinks that the images and promotional clips of “Sigulda Adventures” placed on the social site Instagram are engaging and motivating, especially the content that creates emotional mood and personal touch with the viewer. The structure of the thesis consists of: theoretical part, methodology, empirical part, conclusions, sources of literature used and appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectInstagram
dc.subjectReklāma
dc.subjectSemiotika
dc.subjectSigulda Adventures
dc.title"Sigulda Adventures" reklāmas komunikācijas analīze sociālajā vietnē Instagram un auditorijas pētījums
dc.title.alternativeAnalysis of Advertising Communication of Sigulda Adventures on Instagram and Audience Research
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record