Show simple item record

dc.contributor.advisorŠulmane, Ilze
dc.contributor.authorBajāre, Nora
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:48Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:48Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68444
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46156
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts ātro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un tas, kā to uztver auditorija. Teorētiskais pamats balstīts uz cilvēka uztveri, trīs attieksmes komponentiem: kognitīvo, afektīvo, biheiviorālo, kā arī zīmolu un to raksturojošajiem elementiem. Metodoloģijas pamatā ir kvalitatīvā kontentanalīze un audiovizuālā analīze ietekmēšanas paņēmienu izpētei, savukārt auditorijas uztveres izpētei pielietota daļēji strukturēta intervija un zīmola atpazīstamības mērīšanas metodes. Iegūtie rezultāti norāda uz ietekmēšanas paņēmienu izmantošanas tendencēm, to efektivitāti un uztveri auditorijā.
dc.description.abstractThis Bachelor’s paper studies persuasion techniques in advertisement clips of personal loan companies in Latvia to foster demands of service and brand awareness. The aim of the study is to identify what kind of persuasion techniques are used in advertisement clips, how audience percieve them, which techniques are the most effective and create brand awareness. Theory is based on perception, three components of attitude: cognition, affection, behaviour, as well as brand and its elements. The methodological approach is based on qualitative content analysis and audiovisual analysis for persuasion techniques studies in advertisement clips and semi-structured interviews combined with brand awareness mesuring techniques for audiences perception studies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectuztvere
dc.subjectietekmēšanas paņēmieni
dc.subjectreklāma
dc.subjectzīmols
dc.subjectzīmola atpazīstamība
dc.titleĀtro kredītu pakalpojumu sniedzēju ietekmēšanas paņēmienu pielietojums reklāmas klipos un to uztvere auditorijā
dc.title.alternativePersuasive techniques used in advertising clips by personal loan companies and perception of audience
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record