dc.contributor.advisor | Stašāne, Lolita | |
dc.contributor.author | Fedorovs, Nauris | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-02-05T02:01:50Z | |
dc.date.available | 2019-02-05T02:01:50Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 68469 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46159 | |
dc.description.abstract | Wargaming.net mārketinga stratēģiju salīdzinājums dažādos pasaules reģionos un uzņēmuma pārdošanas komunikācijas rāmējumi, apskata uzņēmuma komunikāciju un mārketinga stratēģiju Amerikas, Krievijas, Eiropas, Āzijas un Ķīnas reģionā. Apskatot teoriju par uzņēmējdarbību, mārketinga stratēģiju un organizācijas komunikāciju tiek novērota pārdošanas komunikācijas atšķirības katra reģiona klasterī. Pētījums veikts izmantojot kvalitatīvās un kvantitatīvā pētniecības metodes, proti, kvalitatīvā kontentanalīze, aptauja, padziļinātās intervijas un eksperta intervija. Pētījums parāda, ka 10% spēlētāju, kuri tērē naudu spēlē nosaka kompānijas mārketinga stratēģiju. Tā dēļ, kopš 2016. gada, vērojams spēles popularitātes kritums. Produktu, pozicionējums katrā serverī atšķiras, bet kopš 2018. gada, produktu pārdošanas stratēģija tiecas būt vienota katrā reģionā, kaut arī kompānija atdzīst kultūras atšķirību nozīmi. | |
dc.description.abstract | Comparison of Wargaming.net marketing strategies in different regions of the world and company sales communication frameworks, examines the company's communication and marketing strategy in the region of America, Russia, Europe, Asia and China. Looking at the theory of entrepreneurship, marketing strategy, and organizational communication, there are discrepancies in sales communication across the cluster of each region. The research was conducted using qualitative and quantitative research methods, namely, qualitative content analysis, questionnaire, in-depth interviews and expert interviews. Research shows that 10% of players who spend money in the game determine the company's marketing strategy. Because of this, since 2016, there has been a decline in the popularity of the game. The positioning of products on each server is different, but since 2018, the product sales strategy tends to be unified in each region, although the company recognizes the importance of cultural differences. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Komunikācijas zinātne | |
dc.subject | globālā uzņēmējdarbība | |
dc.subject | mārketinga stratēģija | |
dc.subject | pārdošanas komunikācija | |
dc.subject | video spēlēs | |
dc.subject | Wargaming group limited | |
dc.title | Wargaming.net mārketinga stratēģiju salīdzinājums dažādos pasaules reģionos un uzņēmuma pārdošanas komunikācijas rāmējumi | |
dc.title.alternative | Wargaming.net marketing strategy comparison in different regions of the world and company sales communication frameworks | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |