Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē
Author
Blūms, Eduards
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Facebook kā Latvijas lielāko degvielas uzpildes staciju tīklu marketinga instruments jauno autobraucēju piesaistē” mērķis ir izpētīt, vai un kā CircleK Latvia, Neste Latvija, Viada un Virši-A izmanto komunikāciju sociālā tīklā Facebook jauno autobraucēju piesaistei. Darba teorētisko daļu veido nodaļas par komunikācijas stratēģiju, ārējo komunikāciju, mārketinga komunikāciju, integrēto mārketinga komunikāciju. Papildus aplūkota literatūra par sociālo tīklu Facebook, kā arī nodaļas par sociālajiem tīkliem, sociālo tīklu pirmsākumiem, sociālo tīklu veidošanos, komunikāciju sociālajos tīklos un sociāliem tīkliem kā biznesa rīku. Empīriskajā daļā apkopoti CircleK Latvija, Neste Latvija, Viada un Virši-A sociālā tīkla Facebook komunikācijas kvantitatīvā datu analīze un jauno autobraucēju aptaujas rezultātu analīze. Darbā secināts, ka nevienā no Latvijas četriem lielākajiem degvielas uzpildes uzņēmumiem sociālais tīkls Facebook, kā mārketinga komunikācijas instruments, netiek izmantots jauno autobraucēju piesaistei. Darba struktūru veido teorētiskā, metodoloģiskā un empīriskā daļa, kā arī secinājumi. Darbam ir 5 nodaļas un 2 pielikumi. The aim of the bachelor's thesis “Facebook as the marketing tool to attracting new motorists in largest petrol stations in Latvia” is to investigate whether and how CircleK Latvia, Neste Latvia, Viada and Virši-A use communication on social network Facebook to attract new drivers. The theoretical part of the thesis consists of chapters on communication strategy, external communication, marketing communication and, integrated marketing communication. The literature on social networking Facebook, as well as chapters on social networks, social networking and social networks are discussed more closely. The empirical part summarizes quantitative data analysis of Facebook communication of CircleK Latvia, Neste Latvia, Viada and Virši-A social network and analysis of the results of the survey of new motorists. The paper concludes that none of Latvia's four major fuel filling companies use Facebook as a marketing communication tool for attracting new drivers. The paper consists of introduction, theoretical,methodological and empirical part and also conclusions and suggestions. Bachelor Thesis consists of 5 chapters and 2 annexes.