Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorTimermane, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:01:57Z
dc.date.available2019-02-05T02:01:57Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68517
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46169
dc.description.abstractBakalaura darbā “MĀRKETINGA AKTIVITĀTES UZŅĒMUMOS “LIEPKALNI” UN "LIELEZERS” 2018. GADĀ INTERNETA VIDĒ” tiek pētīts, kā uzņēmumi izmanto sociālos tīklus savā komunikācijā ar patērētājiem un to nepieciešamību. Kā arī vai patērētājiem un uzņēmumiem sociālie tīkli ir efektīvākais komunikācijas veids. Pētījums sastāv no kopumā trīs daļām- teorijas, metodoloģijas un empīrikas. Teorijas daļā tiek apskatīta mārketinga un tās komunikācijas, lojalitātes, pirkšanas procesa, zīmola un interneta izmantošana mārketingā. Metodoloģijā tiek noteiktas metodes- kvantitatīvā kontentanalīze, daļēji strukturētā intervija, interneta aptauja. Empīrikas daļā tiek metodes izmantotas un iegūtie dati analizēti un izdarīti secinājumi. Apkopojot iegūtos rezultātus var secināt, ka uzņēmumu “Lielezers” un “Liepkalni” aktīvi izmanto tieši sociālo tīklu Facebook, lai komunicētu ar patērētājiem. Pārējie konstatētie sociālie tīkli netiek aktīvi izmantoti ne no uzņēmumu, ne no patērētāju puses. Tieši konkrētais sociālais tīkls ir efektīvākais komunikācijas veids starp uzņēmumiem un patērētājiem. Atslēgas vārdi: Liepkalni, Lielezers, sociālie tīkli, komunikācija.
dc.description.abstractBachelor's thesis “Marketing activities in the companies "Liepkalni" and "Lielezers" in the Internet environment in 2018” is exploring how companies use social networks in their communication with consumers and their necessity. The study consists of three parts - theory, methodology and empiricism. Theoretical part deals with marketing and its communication, loyalty, purchasing process, brand and internet use in marketing. Methodology defines methods - quantitative content analysis, semi-structured interview, internet survey. Methods are used in the empirical part and the obtained data are analyzed and conclusions are made. Summarizing the results, it can be concluded that the company Lielezers and Liepkalni are actively using social network Facebook to communicate with consumers. The other social networks found are not actively used by either the company or the consumer. It is the particular social network that is the most effective way of communication between businesses and consumers. Keywords: Liepkalni, Lielezers, social networks, communication.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectLiepkalni
dc.subjectLielezers
dc.subjectsociālie tīkli
dc.subjectkomunikācija
dc.titleMārketinga aktivitātes uzņēmumos “Liepkalni” un "Lielezers” 2018. gadā interneta vidē
dc.title.alternativeMarketing activities in the companies "Liepkalni" and "Lielezers" in the Internet environment in 2018
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record