"Facebook" komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: "MyFitness" un "Lemon Gym" gadījums
Author
Mitenbergs, Arturs
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Latkovska, Inga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba nosaukums ir ““Facebook” komunikācija kā mārketinga instruments jaunu klientu piesaistei: “MyFitness” un “Lemon Gym” gadījums”. Darbs ir izstrādāts ar mērķi apskatīt, analizēt un salīdzināt sporta klubu “MyFitness” un “Lemon Gym” komunikāciju sociālajā tīklā “Facebook”. Darba teorētiskajā daļā ir apkopota teorija par mārketinga komunikāciju, sociālajiem medijiem un sociālo tīklu “Facebook”, savukārt metodoloģiskajā daļā ir apskatītas darbā izmantotās pētnieciskās metodes – kontentanalīze, daļēji strukturēta intervija un aptauja. Rezultātos ir aprakstīti pētījumā iegūtie dati un darba beigās ir izdarīti secinājumi. Secinājumos ir atklātas abu sporta klubu mārketinga principu kopsakarības un atšķirības sociālajā tīklā “Facebook”. The title of the Bachelor’s thesis is “Facebook communication as a marketing tool to attract new clients: the case of "MyFitness" and "Lemon Gym" sports clubs”. This work is designed to view, analyze and compare the communication between sports clubs “MyFitness” and “Lemon Gym” in the social network “Facebook”. The theoretical part of the thesis summarizes the theory of marketing communication, social media and social network “Facebook”, while the methodological part includes research methods used in the work - content analysis, semi-structured interview and survey. The results describes the data obtained in the study and conclusions are drawn at the end of the work. The conclusions reveals the similarities and differences between two sports clubs marketing principles organized in the social network “Facebook”.