Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorKalinka, Arta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-05T02:02:03Z
dc.date.available2019-02-05T02:02:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68537
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46179
dc.description.abstractBakalaura darba “Rīgas dzīvnieku patversmju “Ulubele”, “Labās mājas” un “Dzīvnieku draugs” sadarbība ar brīvprātīgajiem” mērķis ir noskaidrot un apzināt šo nevalstisko organizāciju sadarbību ar tās brīvprātīgajiem, kā arī izstrādāt ieteikumus. Teorētisko daļu veido organizāciju komunikācija, nevalstisko organizāciju un sociālais mārketings, kā arī sociālās apmaiņas teorija, balstoties uz Filipa Kotlera (Philip Kotler), Alana Andreasena (Alan Andreasen), Denisa Vilkoksa (Denis Wilcox) un Mērijas Idingas (Mary K. Iding) koncepcijām. Pētītas dzīvnieku patversmju oficiālo Facebook lapu publikācijas par brīvprātīgajiem, veikta anketēšana, noskaidrojot par brīvprātīgo darbu dzīvnieku patversmēs, analizētu lietotāju ieraksti saistībā ar dzīvnieku patversmēm sociālajos tīklos “Facebook” un “Instagram.” Pētījuma rezultāti liecina, ka nevalstisko organizāciju mērķu sasniegšanai ir nepieciešami brīvprātīgie, taču organizācijām ir jāprot tos koordinēt un izmantot to sniegtās iespējas un zināšanas, lai mērķi un ieceres tiktu sasniegtas, kā arī brīvprātīgo iesaiste popularizē pašu organizāciju un tās paustās idejas tālāk sabiedrībā.
dc.description.abstractThe goal of the bachelors’ thesis on the subject of “Collaboration with volunteers of Riga animal shelters "Ulubele", "Labās Mājas" and "Dzīvnieku Draugs"” is to determine how these non-governmental organizations collaborate with their volunteers and also, to give recommendations to improve the communication between both sides. The theoretical part summarizes topics on organizational communication, non-governmental and social marketing as well as gives insight on social exchange theory that is based on concepts by Philip Kotler, Alan Andreasen, Denis Wilcox and Mary K. Iding. In the empirical part of the thesis, official Facebook pages of the animal shelters were researched, particularly focusing on the volunteers, however, the information on the volunteer work in the shelters was acquired using a questionnaire. Social media posts on Facebook and Instagram were also analyzed and researched if their content was connected to the animal shelters or volunteer work. The results of the research lead to believe that non-governmental organizations need volunteers in order to succeed in their mission, but these organizations must learn how to communicate and coordinate the people who are working for them as well as find ways to use their knowledge and benefit from the opportunities that they provide by being good examples to other members of the society and spreading the overall message.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subject“Ulubele”
dc.subject“Labās Mājas”
dc.subject“Dzīvnieku Draugs”
dc.subjectbrīvprātīgie
dc.subjectkontentanalīze
dc.titleRīgas dzīvnieku patversmju "Ulubele", "Labās Mājas" un "Dzīvnieku Draugs" sadarbība ar brīvprātīgajiem
dc.title.alternativeCollaboration with volunteers of Riga animal shelters "Ulubele", "Labās Mājas" and "Dzīvnieku Draugs"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record