Rotaļas sociālo prasmju attīstīšanai 5-6 gadus veciem bērniem
Author
Gaujeniete, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Daniela, Linda
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba mērķis ir analizēt rotaļu izmantošanas iespējas 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju attīstībā pirmsskolas pedagoģiskajā procesā. Kvalifikācijas darbā analizēta teorētiskā literatūra un empīriski izpētīta bērnu sociālo prasmju veidošanos rotaļu darbībā. Kvalifikācijas darba struktūru veido, divas nodaļas: 1.nodaļā analizētas vecumposma īpatnības, izpētīta teorētiskā literatūra par sociālajām prasmēm un rotaļām, to būtību, apguvi un attīstību. 2. nodaļā - rotaļas sociālo prasmju attīstīšanai, 5-6 gadus vecu bērnu sociālo prasmju izpēte rotaļu darbībā. Darbs sastāv no 54 lapām un 3 pielikumiem. Atslēgvārdi - sociālās prasmes, rotaļa, 5-6 gadus veci bērni. The purpose of the qualification work is to analyze the possibilities of using games for 5-6 years old childrens to develop social skills in the preschool pedagogical process. Had analyzed theoretical literature and empirically researched activities at development of social skills in children’s games. The structure of the qualification work consists of two chapters: Section 1 analyzes children’s age group peculiarities, studied theoretical literature in aspect of social skills and games, it esence and aquisition. In Chapter 2, - games for social skills defelopment, research of social status for 5-6 year old children ability in games activities. The work consists of 54 pages and 3 attachments. Keywords - social skills, games, 5-6 year old children.