4-5 gadus vecu bērnu tikumiskā audzināšana pirmsskolas izglītības iestādē
Author
Biseniece, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba tēma ir „4-5 gadus vecu bērnu tikumiskā audzināšana pirmsskolas izglītības iestādē”. Šajā darbā var iepazīties ar tikumiskās audzināšanas jēdzienu un būtību, 4-5 gadus vecu bērnu personības attīstības likumsakarībām, kā arī tiek aprakstīta bērnu tikumiskā audzināšana ģimenē un pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darba empīriskās daļas mērķis ir izpētīt 4-5 gadus vecu bērnu būtiskākos izkopjamos tikumus lomu sižeta rotaļā pirmsskolas izglītības iestādē. Tiek piedāvāts pētījums un anketēšana, kurā autore vēro bērnu tikumsikās rīcības izpausmes rotaļā un tikumsikās audzināšanas procesu pirmsskolas izglītības iestādē. Kvalifikācijas darbs satur 5 nodaļas 14 apakšnodaļas, 42 lappuses, kā arī 9 tabulas un 2 attēlus. Atslēgvārdi: Bērnu personības attīstība, audzināšana, tikumiskā audzināšana, ģimene, pedagoga kompetence, būtiskākie izkopjamie tikumi pirmsskolas izglītības iestādē. The subject of the qualification work is “The moral upbringing of 4-5-year-olds in a pre-primary education institution”. This work is open to the concept and nature of moral parenting, the personality development relationship of 4-5-year-olds, as well as the teaching of children in a family and a pre-primary education institution. The empirical part of the qualification work aims to explore the essential healing virtues of 4-5-year-old children in the role of the plot in the pre-primary educational establishment. A study and sociological inquiry was made, in which the author watches the child in the playing of the social activities and the process of parenting in the institution of pre-primary education. The qualification work contains 5 chapters and 14 sub-chapters, 42 pages, 9 tables and 2 images. Keywords: Child personality development, parenting, moral parenting, family, teacher competence, essential learning virtues in a pre-primary education institution