Show simple item record

dc.contributor.advisorUžule, Kristīne
dc.contributor.authorKučera, Inna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:44Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:44Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68112
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46190
dc.description.abstractFonētiskās problēmas angļu valodas apgūšanā ir viena no aktuālām mūsdienas pro-blēmam. Bieži vien, komunicējot, cilvēki nemaz nepamana ka šāda problēma eksistē, bet tieši tas liek klausītājam saprast no kuras valsts, vai reģiona nāk runātājs. Dažos gadījumos tas traucē pilnvertīgi saprast runātāju, tadejādi, neskatoties ka gramatiski runa var būt pareiza tomēr neprecīza izruna var manāmi pazemināt angļu valodas līmeni. Svarīgi risināt šo problēmu, pirmajos apgūves gados, tieši šis risināšanas nozīmīgums tiek izpētīts darbā, kā arī analizēts angļu valodas nozīmīgums Latvijā un pasaulē, lai saprast pareizās izrunas pasniegšanas svarīgumu. Darbā tiek veikta angļu valodas fonētikas analīze kā arī faktori un aspekti, kas ietekmē izrunas mācīšanu. Aprakstītas aktuālās problēmas un izteikti priekšlikumi fonētikas mācīšanā angļu valodas, kā svešvalodas stundās pirmajā apguves gadā. Tiek analizēti runas uztveres modeļi otrās valodas fonoloģiskās sistēmas apguves kontekstā. Pievērsta uzmanība angļu valodas izrunas pareizai pasniegšanai un tika izanalizēti dažādas metodes un darbības izrunas veidošanā angļu valodas pirmajā apgūšanas gadā.
dc.description.abstractFundamental phonetics problems in the acquisition of the English language are one of the topical issues .applied linguistics of English. Often, when communicating, people do not even notice that such a problem exists, but the listener can easily understand from which country or region the speaker comes from. In some cases, this even inter-feres with comprehension, therefore, despite the fact that the grammatical speech can be correct, inaccurate pronunciation can noticeably decrease the overall proficiency of English.. It is important to solve bad pronunciation problem in the first years of En-glish learning. Because the earlier the problem is tackled, the higher might be the re-sults, which is why this thesis is focuses on. The author has analysed the impor-tance of the English language in Latvia and in the world to understand the importance correct pronunciation teaching, especially in the first years of acquisition. The work analyses the English language phonetics as well as the factors and aspects that influence the teaching of the pronunciation. The actual problems and sug-gestions for English language teaching of phonetics as a foreign language during the first year of learning were described. Speech perception models were analysed in the context of the acquisition of the second language phonological system. Finally, the thesis addressed teaching techniques that can be used to enhance the efficiency of acquisition ofEnglish language phonetics, in the first year of the English language ac-quisition.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectfonētika
dc.subjectangļu valoda
dc.subjectpirmais apguves gads
dc.subjectfonētiskās problēmas
dc.titleAktuālās fonētiskās problēmas angļu valodas pirmajā apguves gadā Latvijas sākumskolās, un to risināšanas nozīmīgums
dc.title.alternativeTopical phonetics issues in the english language acquisition in the first year of english learning in primary schools in Latvia. And the importance of solving these issues
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record