Show simple item record

dc.contributor.advisorGavriļina, Margarita
dc.contributor.authorAndersone, Ingūna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:45Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:45Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68114
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46192
dc.description.abstractDiplomdarba autores Ingūnas Andersones izvēlētais pētījuma temats ir “Spēliskošana - motivācijas līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguvē 11.klases skolēniem”. Darba mērķis ir izpētīt skolēnu motivācijas paaugstināšanas iespējas, izmantojot spēliskošanas paņēmienus. Diplomdarbs sastāv no trīs nodaļam, kurās analizēti teorētiskie motivācijas pētījumi svešvalodas apguvē, spēliskošana kā motivācijas līdzeklis un pedagoģiskās pieredzes aprobācijas un pašanalīzes prakses laikā veiktais empīriskais pētījums 11.klasē krievu valodas stundās. Empīrisko pētījumu veido pedagoģiskā novērojuma analīze, skolēnu anketēšanas rezultātu analīze un izmēģinājumdarbība. Pētījuma rezultātā izstrādāta skolēnu svešvalodas mācīšanās motivācijas novērtēšanas aptaujas anketa un ieteikumi krievu valodas kā svešvalodas skolotājiem par spēliskošanas izmantošanu skolēnu motivācijas paaugstināšanai. Pētījuma apjoms ir 60 lappuses, tajā ir 8 attēli, 2 tabulas, 3 pielikumi. Bibliogrāfisko rādītāju veido 50 vienības.
dc.description.abstractThe diploma work thesis of author Ingūna Andersone topic is “Gamification: Motivation Tool for 11th Grade Students’ in Russian as Foreign Language Lessons”. The aim of this work is to research a possibility to improve motivation level for pupils by use of various gamification methods. Diploma work consists from three sections where had been analyzed theoretical motivation researches in foreign language learning process, gamification as a motivation tool and realized an empirical research of pedagogical experiences during the approbation and self-evaluation internship for 11th class Russian language learners. Specific empirical research consists from analysis of pedagogical observation, analysis of outcomes from pupils’ questionnaires and experimental work activities. As a final outcome of this research there had been worked out a special form for pupils’ foreign language learning motivation evaluation questionnaire and further had been made several proposals for Russian as foreign language teachers about the use of gamification with purpose to improve the motivation level for pupils. This research paper contains 60 pages, there are included 8 pictures, 2 tables and 3 supplements. There are included 50 titles in the list of bibliographic sources.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSkolas pedagoģija
dc.subjectmotivācija
dc.subjectspēliskošana
dc.subjectkrievu valoda kā svešvaloda
dc.subjectmotivation
dc.subjectgamification
dc.titleSpēliskošana- motivācijas līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguvē 11.klases skolēniem
dc.title.alternativeGamification: Motivation Tool for 11th Grade Students' in Russian as Foreign Language Lessons
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record