8.klases skolēnu lasītprasmju veicināšana krievu valodas stundās
Author
Āboliņa, Inese
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba autors: Inese Āboliņa Diplomdarba tēma: “8.klases skolēnu lasītprasmju veicināšana krievu valodas stundās” Darba mērķis: noskaidrot, kā mediju tekstu izmantošana veicina 8. klases skolēnu lasīšanas prasmju attīstību krievu valodas kā svešvalodas stundās. Teorētiskajā daļā tiek izskatīti sekojoši jautājumi - lasīšana kā viena no svešvalodas mācīšanas sastāvdaļām; lasīšanas process un tā veidi svešvalodas apguves kontekstā; teksts kā lasīšanas pamatvienība; mūsdienu tehnoloģiju izmantošana skolēnu lasītprasmju attīstībai svešvalodas stundās. Empīriskā daļa atspoguļo pētījuma metodoloģiju un rezultātus. Literatūras pārskats un atsevišķa gadījuma pētījums tika izmantots, lai izzinātu kā mediju tekstu izmantošana krievu valodas stundās veicina 8. klases skolēnu lasīšanas prasmes. Pamatojoties uz teorētiskā un empīriskā pētījuma rezultātiem, ir izklāstīti priekšlikumi stundu un ārpusklases darba organizēšanā skolēnu lasītprasmes veicināšanā krievu valodā. Darba apjoms: 60 lpp, 2 tabulas, 21 attēls, 50 bibliogrāfiskā saraksta vienības, 16 pielikumi. The author of the Diploma work: Inese Āboliņa The theme of the Diploma work : “The promotion of reading skills in Russian language lessons at 8th grade.” The aim of the diploma work: To make out how the using of media texts promote the developing of reading skills in Russian language lessons at 8th grade. The theoretical part consists of the following tasks- reading as the one of the part of teaching foreign language, the reading process and its types in the context of learning a foreign language, text as basic reading unit, use of modern technologies to develop pupils` reading skills in foreign languages. The empirical part reflects the methodology of the research and results. A literature review and a case-by -case study were used to investigate how the using of media texts promote the developing of reading skills in Russian language lessons at 8th grade. There are suggestions for lessons and after lessons activities promoting reading skills at Russian based on the results of theoretical and empirical research. The volume of the Diploma work- 60 pages, 2 tables, 21 pictures, 50 units of biographical list, 16 supplements.