Show simple item record

dc.contributor.advisorŠūmane, Ilze
dc.contributor.authorGraudiņa, Santa
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:47Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68158
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46196
dc.description.abstractDarba nosaukums: „ Speciālas izglītības skolotāja un fizioterapeita sadarbība pirmsskolas izglītības programmā bērniem ar somatiskām saslimšanām” Darba autore: Santa Graudiņa Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta un aprakstītas sadarbība izglītības iestādēs, izzinātas atbalsta komandas veidošanas pamatnostādnes, iepazītas speciāla izglītības skolotāja un fizioterapeita profesijas pamatnostādnes un šo speciālistu loma atbalsta komandas darbā, tika iepazītas somatiskās elpošanas slimības un to rehabilitācijas iespējas. Darba praktiskajā daļā darba autors apraksta savu pētniecisko darbību pirmsskolas izglītības iestādē, izveidotā elpošanas materiāla, vingrojumu kompleksa izmantošanu attīstoši koriģējošajā darbībā psihiskās, fiziskās un sociālas attīstības veicināšanai. Darba nobeigumā tika izdarīti secinājumi un izvērtēta attīstoši koriģējošās darbības efektivitāte. Atslēgas vārdi: sadarbība, somatiskās elpošanas slimības, speciālas izglītības skolotājs, fizioterapeits, atbalsta komanda, elpošanas vingrojumi.
dc.description.abstractThe title of the work: „Cooperation of the special education teacher and physiotherapist in primary school program for children with somatic diseases” Author of the work: Santa Graudiņa In the work’s theoretical part, the cooperation in the educational institutions are analysed and described. The guidlines for making a support team are learnt, as well as the guidlines for both special education teacher and physiotherapist professions, including the understanding the role of these professions in the professional work of the support team. The Somatic Respiratory Diseases and their rehabilitation opportunities are learnt as well. In the work’s practical part, the author describes: research operations in the primary school educational institution, formed breathing material, the use of the exercise complex in the developing corrective activity for stimulating the development of psychical, physical and social aspects. At the end of the work, the conclusions were made and the efficiency of the developing corrective acitvities was assessed. Key words: cooperation, Somatic Respiratory Diseases, special education teacher, physiotherapist, support team, breathing exercises.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSadarbība
dc.subjectSomatiskās elpošanas slimības
dc.subjectSpeciālas izglītības skolotājs
dc.subjectFizioterapeits
dc.subjectAtbalsta komanda
dc.titleSpeciālās izglītības skolotāja un fizioterapeita sadarbība pirmsskolas izglītības programmā bērniem ar somatiskām saslimšanām
dc.title.alternativeCooperation of the special education teacher and physiotherapist in primary school program for children with somatic diseases
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record