dc.contributor.advisor | Baranova, Sanita | |
dc.contributor.author | Nagla, Ilze | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T02:01:48Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T02:01:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 68159 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46197 | |
dc.description.abstract | Kvalifikācijas darba tēma pirmsskolas pedagoģijā ir “Mediju izmantošanas pieredze 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības programmas apguvē”. Šī pētījuma mērķis ir izpētīt pirmsskolas pedagogu mediju izmantošanas pieredzi darbā ar 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības programmas satura apguvē. Kvalifikācijas darba pirmajā nodaļā tiek analizēta teorētiskā literatūra par mediju aktualitāti pirmsskolas pedagoģiskajā procesā programmas satura apguvē, 3-4 gadus vecu bērnu vecumposma īpatnības un pedagogu mediju kompetence un pieredze. Otrajā nodaļā tiek analizēts pirmsskolas programmas saturs, aplūkojot un salīdzinot to ar jaunā projektā “Skola 2030” izstrādāto saturu un apkopota pieredze par mediju izmantošanu pirmsskolas programmas apguvē. Trešajā nodaļā analizēti pedagogu pieredzes mediju izmantošanā empīriskās izpētes rezultāti, kas iegūti aptaujājot 50 pirmsskolas pedagogus. Kvalifikācijas darbu veido anotācija, ievads, 3 nodaļas, 8 apakšnodaļas, nobeigums, izmantotās literatūras un informācijas avotu saraksts, pielikums un tā apjoms ir 47 lappuses. Atslēgvārdi: mediji, mediju pratība, mediju kompetence, pirmsskolas izglītības programma, 3-4 gadus veci bērni, Skola 2030 | |
dc.description.abstract | Qualification work theme in pre-school pedagogy is “Experience of involving Media encouraging 3-4y.o. children to acquire pre-school program.” The purpose of the work is to research media experience and actuality for 3-4-year-old children acquiring pre-school educational program. In the first part of qualification work theoretical literature about media actuality in preschool educational process, 3-4-year-old children age peculiarities and teacher`s media competence and experience are being analyzed. In the second part pre-school program content is analyzed, looking at and comparing it with new project “School 2030” and experience about media use in pre-school program mastering have been collected. In third part of qualification work, empirical research is made, questioning 50 pre-school pedagogues. Qualification work consist of annotation, indroduction, 3 chapters, 8 subchapters, the final, list of references and sources of information used and it`s capacity is 47 pages. Work method used – literature analysis and empirical research. Key words: media, media exercise, media competence, pre-school educational program, 3-4- year-old children, School 2030 | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | mediji | |
dc.subject | mediju pratība | |
dc.subject | mediju kompetence | |
dc.subject | pirmsskolas izglītības programma | |
dc.subject | 3-4 gadus veci bērni | |
dc.title | Mediju izmantošanas pieredze darbā ar 3-4 gadus veciem bērniem pirmsskolas programmas apguvē | |
dc.title.alternative | Experience of involving Media encouraging 3-4y.o. children to acquire pre-school program | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |