Sensorā attīstība 2-3 gadus veciem bērniem
Author
Dmitrenko, Larisa
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba nosaukums: Sensorā attīstība 2-3 gadus veciem bērniem. Darba autore: Larisa Dmitrenko. Darba vadītāj: Ineta Aizporiete. Darba saturs: 49 lpp., pielikumi 9 lpp., 7 tabulas, 9 attēli, analizēti 31 literatūras avoti. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izzināt sensoro spēju attīstību 2-3 gadus veciem bērniem. Pētījuma teorētiskā daļa balstās uz J.A.Komenska, Ļ.S.Vigotska, F.Frēbeļa, L.Vengera, V.Jonīte un citu darbiem, kas tika ņemti vērā praktiskajā daļā. Pētījuma praktiskajā daļā tika izmantotas pētījumu metodes: literatūras analīze, vērojums. Balstoties uz pētījuma rādītājiem, bija izdarīts secinājums par to, ka sensorā attīstība bērniem , organizēšana ar mērķtiecīgi rotaļas palīdzību, sekmē sensoro attīstību līmenis 2-3 gadus veciem bērniem, kuri piedalījās pētījumā. Atslēgas vārdi: sensorā attīstība, 2-3 gadus veci bērni. The name of the work: Sensory development for 2-3 years old children. The author: Larisa Dmitrenko. Scientific Supervisor: Ineta Aizporiete. Content of Research: 49 pages, 9 enclosures, 7 tables, 9 graphs, analyzed 31 sources of literature. Target of the Research: theoretically and practically to learn about the sensory development for 2-3 years old children. The theoretical part of the researsh is based on J.A. Komensky, L.S. Vigotsky, F. Frebel, L. Wenger, V.Ionite and works that were taken into account in the practical part. The practice part of study were used methods: analysis of literature, observation. Based on the findings of the study, it was concluded that sensory development in children, organized by purposeful play, contributes to the sensory development level for 2-3 year old children who participated in the observation. Keywords: sensory development, 2-3 years old children.