Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorSarskova, Veronika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-07T02:01:54Z
dc.date.available2019-02-07T02:01:54Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68186
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46205
dc.description.abstractTēma „Logoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem”. Mērķis: Pētīt logoritmikas ietekmi uz runas un psihisko procesu attīstību bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem pirmsskolā. Apjoms: 55 lpp., 11 tabulas, 12 attēli, 7 pielikumi, 43 izmantotie avoti un literatūra. Analizēta literatūra par pirmsskolas vecuma bērnu attīstību un jauktiem attīstības traucējumiem, kā arī logoritmikas ietekmi uz runu un psihiskajiem procesiem. Novadītas un vērotas logoritmikas nodarbības runas un psihisko procesu attīstīšanai. Veikts pētījums par logoritmikas ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem runu un psihiskajiem procesiem. Iegūti un apkopoti secinājumi, kas apstiprina pētījuma hipotēzi: Logoritmikas nodarbības labvēlīgi ietekmē pirmsskolas vecuma bērnu ar jauktiem attīstības traucējumiem runas un psihisko procesu attīstību. Atslēgvārdi: attīstības traucējumi, logoritmika, runa, psihiskie procesi.
dc.description.abstractThe theme: Logorhytmics as a method for speech development for children with mixed developmental disorders. The aim: To study the influence of logorhytmics to the speech and psychic processes development of children with mixed developmental disorders in preschool. The size: 55 pages, 11 tables, 12 pictures, 7 supplements, 43 references and literature. The literature about the development of preschool aged children and mixed developmental disorders, and logorhytmics influence on the speech and psychic processes. The logorhytmic sessions for speech and psychic processes development were held and monitored. The research on logorhytmics influence on preschool aged children with mixed developmental disorders speech and psychic processes were performed. The conclusions were acquired and summarized, which confirmed the hypothesis of the research: Logorhytmic sessions have beneficial influence for speech and psychic processes development of preschool age children with mixed developmental disorders. Key words: developmental disorders, logorhytmics, speech, psychic processes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectattīstības traucējumi
dc.subjectlogoritmika
dc.subjectruna
dc.subjectpsihiskie procesi
dc.titleLogoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem
dc.title.alternativeLogorhytmics as a method for speech development for children with mixed developmental disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record