Runātprasmes veicināšana angļu valodas stundās bērniem ar mācīšanās grūtībām 4.klasē
Author
Lazdiņa, Dace
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba autore: Dace Lazdiņa Diplomdarba temats: Runātprasmes veicināšana angļu valodas stundās bērniem ar mācīšanās grūtībām 4. klasē. Darba mērķis ir teorētiski un praktiski pārbaudīt nosacījumus runātprasmes sekmēšanai angļu valodas stundās bērniem ar mācīšanās grūtībām. Pētījuma jautājums: Kā veicināt skolēnu runātprasmes attīstību angļu valodas stundās skolēniem ar mācīšanās grūtībām? Darba teorētiskajā daļā aplūkotas un analizētas runātprasmes veicināšanas iespējas angļu valodas stundās skolēniem ar mācīšanās grūtībām 4.klasē. Problēmas analīzes pamatā ir izmantotas A.W. Scott, K.Smitas, S.Tūbeles un J.Harmera atziņas. Darba empīriskajā daļā ir veikta pedagogu darbības novērošana, aptaujāšana, kā arī pedagoģiskās darbības rezultātā iegūto datu apkopošana un analīze. Darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām un apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Pētījuma bāze- 10 skolēni(4.klase), 18 angļu valodas skolotāji. Atslēgas vārdi: angļu valodas apguve sākumskolā, mācīšanās grūtības, runātprasmes veicināšana. Author of work: Dace Lazdina Theme of the Diploma Work: Promoting English Speaking Skills for Children with Learning Disabilities in Grade 4. The aim of the paper is to theoretically and practically test the conditions for promoting English speaking language skills for children with learning difficulties. Study Issue: How to Improve Students' Speaking Skills in English for Students with Learning Disabilities? The theoretical part of the paper discusses and analyzes the opportunities for speaking skills in English classes for pupils with learning difficulties in Grade 4. The problem analysis is based on A.W. Scott, K.Smit, S.Tubl and J.Harmer. In the empirical part of the work, the observation of pedagogues' activity, questioning, as well as the collection and analysis of data obtained as a result of pedagogical activity have been carried out. The work consists of an introduction, 3 chapters and sub-chapters, conclusions, proposals, list of references used and appendices. Research base -10 pupils ( 4th grade), 18 English teachers. Keywords: acquisition of English in primary school, learning difficulties, promotion of spoken language.