Komunikatīvās kompetences angļu valodā attīstības veicināšana vidējā skolas vecuma bērniem darbojoties starptautiskajos projektos
Автор
Birže, Līna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kāposta, Iveta
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba temats - “Komunikatīvās kompetences angļu valodā attīstības veicināšana vidējā skolas vecuma bērniem darbojoties starptautiskajos projektos.” Pētījuma mērķis - teorētiski analizēt un praksē pārbaudīt vidējā skolas vecuma bērnu iesaistīšanās starptautiskajos projektos ietekmi uz viņu komunikatīvās kompetences angļu valodā pilnveidi. Darbs sastāv no ievada, divām nodaļām, secinājumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Pirmajā nodaļā tiek raksturota komunikatīvās kompetences būtība un kritēriji angļu valodas apguvē, kā arī raksturoti pedagoģiskie līdzekļi šīs kompetences attīstīšanai vidējam skolas vecuma bērniem. Kā arī tiek raksturotas šim vecumposma raksturīgās īpašības un kā tās ietekmē angļu valodas apguvi. Otrajā nodaļā tiek raksturota X skolas pieredze, piedaloties vairākos starptautiskos projektos 3 gadu laikā un tiek analizēta darbība projektos un tās ietekme uz komunikatīvās kompetences attīstību vidējā skolas vecuma bērniem, kas iesaistās šajos starptautiskajos projektos. Darba apjoms 48 lappuses, tajā iekļauti 10 attēli, 1 tabulas un 1 pielikums. Atslēgas vārdi: komunikatīvā kompetence, komunikatīvā pieeja, starptautiskie projekti. Topic of the Diploma Paper – “The Development of English Language Communicative Competence for Elementary School Students Participating in International Projects”. The aim of the research – to theoretically analyse and test in practice the participation of elementary school students in international projects and the development of their communicative competence in English language. The paper consists of an introduction, two chapters, conclusion, list of literature and appendix. In the first chapter the author describes the meaning and criteria for communicative competence in English language learning. Pedagogical tools for achieving communicative competence for elementary school students are described as well. At the end of the chapter the characteristics of this age group are mentioned in regard to English language learning. In the second chapter experience from participating in international projects in the X school is analysed. Afterwards the author evaluates the development of communicative competence in English language for elementary school students using the experience from the X school. At the end a student survey about international projects is interpreted. The paper consists of 48 pages which include 10 images, 1 table and 1 appendix. Key words: communicative competence, communicative approach, international projects.