dc.contributor.advisor | Kaļķe, Baiba | |
dc.contributor.author | Rība, Ilze | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-02-07T02:02:01Z | |
dc.date.available | 2019-02-07T02:02:01Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 68329 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46217 | |
dc.description.abstract | 2 ANOTĀCIJA Diplomdarbā “Projekta metode darbā ar vēstures avotiem Latvijas vēstures stundās 6.klasē”, lai izraisītu skolēnos interesi par vēsturi, veidotu priekšstatu par vēstures avotiem, izprotot vēstures avotu būtību, veikts pētījums kā projekta darba metode veicinās skolēnu prasmi strādāt ar vēstures avotiem. Pētījuma mērķis noskaidrot, kādas ir projekta metodes iespējas, ievirzot skolēnus darbā ar vēstures avotiem. Darbs sastāv no ievada, četrām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras un avotu saraksta ar 37 vienībām un sešiem pielikumiem. Pirmajā nodaļā teorētiski analizēta projekta metodes pielietošana pedagoģijā, otrajā – darbs ar vēstures avotiem. Trešajā nodaļā – pusaudžu vecumposma raksturojums. Ceturtajā – projekta metodes iespēju noskaidrošana darbā ar vēstures avotiem. Pētījuma laikā noskaidrojās, ka izmantojot projekta metodi darbā ar vēstures avotiem, skolēniem tiek sekmēta informācijas avotu analīze un apstrāde, IT, publiskās runas un vērtēšanas prasmju pilnveide. | |
dc.description.abstract | 3 ANNOTATION In the thesis “Project method in work with history sources in the lessons of History of Latvia in Grade 6” in order to arouse students’ interest in history, develop the notion of historical sources, understanding the nature of historical sources, a study was conducted of how a project work method will enhance students’ ability to work with historical sources. The aim of the study is to identify the options of the project method while directing pupils to work with historical sources. The thesis consists of the introduction, four chapters, the conclusion, the list of literature and sources used with 37 units and six annexes. The first chapter analyses, in theory, the pedagogical application of the project method, the second - working with historical sources. The third chapter deals with the characteristics of the age of adolescence. The fourth investigates the options of the project method in work with historical sources. The study found that using the project method in work with historical sources, students advance their skills to analyze and process information sources, use IT, speak in public and evaluate. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | projekta metode | |
dc.subject | darbs ar avotiem | |
dc.subject | pusaudžu vecumposms | |
dc.subject | Latvijas vēsture | |
dc.title | Projekta metode darbā ar vēstures avotiem Latvijas vēstures stundās 6.klasē | |
dc.title.alternative | Project method in work with history sources in the lessons of History of Latvia in Grade 6 | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |