Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu - nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem
Author
Kronberga, Ieva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Aizporiete, Ineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Darba temats ir “Fiziskās attīstības nodarbību nobeiguma daļu – nomierinošo rotaļu ietekme uz 4-5 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis ir izpētīt fiziskās attīstības nodarbībā ietverto nomierinošo rotaļu ietekmi uz pirmsskolas vecuma bērniem, jo pirmsskolas pedagogi ievērojuši, ka citreiz pēc fizisko aktivitāšu nodarbībām - bērniem ir noturīgāka uzmanība, viņi labāk spēj koncentrēties, kā arī uzlabojas sadarbības prasmes ar citiem bērniem. Bakalaura darba pētījuma daļā tika izvirzīta hipotēze: ja katras fiziskās attīstības nodarbības beigās tiek iekļauta nomierinošā rotaļa, tad bērni ir priecīgāki, mazinās agresivitātes izpausmes, uzlabojas uzmanība un koncentrēšanās spējas, kura tika pārbaudīta pētījuma laikā. Pētījuma rezultāti liecina, ka hipotēze ir apstiprinājusies. Thesis looks at the impact of calming games and activities as the concluding part of a regular sports lesson for 4 to 5 years old children. Aim of the research is to study the impact of calming activities included in a sports lesson for preschool age children. Teachers have noticed that sometimes after a sports lesson, children have better attention span, higher ability to concentrate, as well as improved communication and social skills. In the empirical part of the Bachelor’s thesis the author suggests a hypothesis – if calming games and activities would be organised at the end of every sports lesson, children would leave the lesson being happier, less aggressive and able to concentrate better. Hypothesis was tested during the research and the data obtained suggests that the hypothesis is correct.