Show simple item record

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorMerkulova, Jekaterina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:01:55Z
dc.date.available2019-02-09T02:01:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68161
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46246
dc.description.abstractDARBA NOSAUKUMS: 2 – 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Jekaterina Merkulova Darba zinātniskā vadītāja: profesore, Dr.paed. Rudīte Andersone Darba apjoms: 67 lappuses. Darbā ietvertas 5 tabulas, 1 attēls, ievads, piecas nodaļas, nobeigums, izmantotās literatūras saraksts ar 41 vienībām, 4 pielikumi. Pētījuma mērķis: Izpētīt 2-3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās sekmēšanu pirmsskolas izglītības iestādē. Pirmsjā nodaļā aprakstīta sociālo prasmju teorētiskā analīze. Otrajā nodaļā raksturots pedagoģiskais process pirmsskolas izglītības iestādē. Trešajā nodaļā dots 2 – 3 gadus vecu bērnu raksturojums. Ceturtajā nodaļā izklāsīta 2 – 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās sekmēšanas piedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta 2 – 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās sekmēšanas pirmsskolas izglītības iestādē eksperimentāla pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu - izmantojot dažādas metodes / paņēmienus – rīta apli, muzikālās rotaļas, galda spēles, lomu rotaļas, situāciju modelēšanu, pirkstu rotaļas, pāru / grupu spēles – var sekmēt 2 - 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanos pirmsskolas izglītības iestādē. Atslēgvārdi: Sociālās prasmes, 2 – 3 gadu vecie bērni, pirmsskolas izglītības iestāde, metodes un paņēmieni.
dc.description.abstractTITLE OF THE THESIS: Promoting the Development of Social Skills of 2-3-year-old Children in a Preschool Institution Author: Jekaterina Merkulova Scientific supervisor: professor, Dr.paed. Rudite Andersone Volume: 67 pages. The Thesis comprises an introduction, five chapters, a conclusion, 5 tables, 1 figure, 4 appendices, and a bibliography list including 41 items. Objective of the research: Explore the promotion of the development of 2-3-year-old children’s social skills in a preschool educational institution. Chapter One is devoted to the theoretical analysis of social skills. Chapter Two describes the pedagogical process in the preschool educational institution. Chapter Three provides the characteristics of 2-3-year-old children. Chapter Four sets out the pedagogical experience in promoting the social skills of 2-3-year-old children. Chapter Five describes experimental testing of the promotion of the development of 2-3-year-old children’s social skills in a preschool educational institution. During the research, the research question was answered – the use of different methods/techniques – morning circle, musical games, table games, role playing, situation modeling, finger games, pair/group games – can contribute to the development of 2-3-year-old children’s social skills in a preschool educational institution. Key words: Social Skills, 2-3-year-old children, preschool educational institution, methods and techniques.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectSociālās prasmes
dc.subject2 – 3 gadu vecie bērni
dc.subjectpirmsskolas izglītības iestāde
dc.subjectmetodes un paņēmieni
dc.title2 - 3 gadus vecu bērnu sociālo prasmju veidošanās sekmēšana pirmsskolas izglītības iestādē
dc.title.alternativePromoting the Development of Social Skills of 2-3-year-old Children in a Preschool Institution
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record