Iekļaujošās izglītības īstenošana Valdorfa bērnudārzā
Автор
Cekareva, Ludmila
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šūmane, Ilze
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba mērķis ir izpētīt iekļaujošās izglītības īstenošanu valdorfa pirmsskolas izglītības iestādē. Mērķa sasniegšanai tiek pētīta iekļaujošās izglītības būtība, tās formas un metodes, pētīta Valdorfpedagoģijas būtība un bērna loma tajā. Noslēgumā pētīti iekļaujošās izglītības indikatori un izzināti nosacījumi, lai iekļaujošās izglītības īstenošana Valdorfa bērnudārzā noritētu sekmīgi. Savā diplomdarbā autore apskata iekļaujošās izglītības iespējas tieši Valdorfpedagoģijā, kā tā īstenojas un cik lielas izredzes paveras uz pozitīvu rezultātu. Vai katram bērnam tā der un kas ir jāņem vērā gan pedagogiem, gan vecākiem. Autore apskata iekļaujošās izglītības būtību, kā tā īstenojas bērnudārzā, un kādas metodes ir piemērotākās. Diplomdarbā veikts īss pētījums, apkopoti un analizēti tā rezultāti. Diplomdarbs sastāv no 41 lpp. Darbā izmantoti 23 literatūras avoti. The aim of the thesis is to research implementation of inclusive education in Waldorf preschool . In order to achieve this goal research looks at the essence of inclusive education its forms and methods and essencs of Waldorf education, and childs role in it. In conclusion, inclusive education indicators were lookes at to aid in successful integration of inclusive education in Waldorf preschool. The author of theses looks at inclusive education possibilities within Waldorf education. How to achieve this and what the success rate could be, if it is suitable for all kids and what should be considered by teachers and parents. The author also looks at inclusive education essence and the realisation of it in preschool, and methods that are appropriate. The thesis is based on a research and the analysis of its data. The thesis consists of 41 lp. 23 literature review sources has been used in the thesis.