Show simple item record

dc.contributor.advisorMarčenko, Jeļena
dc.contributor.authorJanena, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:02Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68249
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46253
dc.description.abstractImprovizācija kā komunikatīvo runas prasmju formēšanas un attīstības līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguves sākumposmā latviešu skolā: diplomdarbs. – Rīga, 2018.– 55 lpp. Pētījumā tiek vērtēta iespēja izmantot improvizāciju kā komunikatīvo runas prasmju attīstības līdzekli krievu valodas kā svešvalodas apguves sākumposmā latviešu skolā. Darbā tiek atklāta un pamatota improvizācijas izmantošanas nepieciešamība un nozīme, tiek analizētas improvizācijas kā metodiski efektīvs citvalodu komunikatīvās kompetences veidošanas līdzeklis. Diplomdarba praktiskajā daļā tiek piedāvātas metodiskas izstrādnes improvizāciju pielietošanai, kas ir papildinājums mācību grāmatai „Здравствуй, это я!” 6 klasei. Minētās izstrādnes ir aprobētas krievu valodas kā svešvalodas stundās Rīgas Imantas vidusskolas 6. klasēs. Darbs var būt noderīgs izglītības darbiniekiem, skolotājiem un pētniekiem, kuri interesējas par svešvalodu apmācības teorijas un prakses attīstību mūsdienās.
dc.description.abstractImprovisation as a way of forming communicative speaking skill and a means of developing at the beginning of acquiring Russian as a foreign language in Latvian school: Qualification paper. Riga, 2018. 55 p. This study is devoted to the study of improvisation as a way of forming and developing communicative speaking skills at the initial stage of learning Russian as a foreign language in a Latvian school. The work identified and justified the need and importance of the use of improvisation, analyzed the features of improvisation as a methodically effective means of building communicative competence. In the practical part of the thesis, methodological developments were proposed for the application of improvisation in addition to the course book “Hello, it is me!” for grade 6, which were tested in Russian as a foreign language lessons in 6th grade at Riga Imanta Secondary School. The paper may be useful to educators, teachers, researchers interested in the development of modern theory and practice of teaching foreign languages.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectimprovizācija
dc.subjectsvešvaloda
dc.subjectmetodes
dc.subjectpaņēmieni
dc.subjectkomunikatīvas prasmes
dc.titleImprovizācija kā komunikatīvo runas prasmju formēšanas un attīstības līdzeklis krievu valodas kā svešvalodas apguves sākumposmā latviešu skolā
dc.title.alternativeImprovisation as a way of forming communicative speaking skills and a means of developing at the beginning of acquiring Russian as a foreign language in Latvian school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record