Show simple item record

dc.contributor.advisorKāposta, Iveta
dc.contributor.authorFedorova, Irina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:03Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68250
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46254
dc.description.abstractDarba autore: Irina Fedorova Darba temats: Darbs grupā angļu valodas mācīšanās motivācijas veicināšanai 7. un 8. klases skolēniem. Pētījuma jautājums: Vai un kā darbs grupās sekmē skolēnu angļu valodas apgūšanas motivāciju 7. un 8.klases skolēniem? Darba mērķis: Teorētiski izanalizēt un praktiski pārbaudīt darba grupā iespējas skolēnu mācīšanās motivācijas veicināšanai angļu valodas stundās 7. un 8.klasē. Darba teorētiskajā daļā aplūkots un analizēts jautājums par motivācijas būtību, darba grupās būtību un iespējas svešvalodu procesā mācīšanas motivācijas veicināšanai un jautājums par mācīšanās motivāciju pusaudžu vecumā. Šajā nodaļā tika izmantoti Baltušītes, Deci, Ryana, Ļitvinovas, Praudes, Gordejevas, Iļinas, Ēriksona u.c. autoru pētījumi par mācīšanas motivāciju un darba grupas mācīšanas procesā. Darba empīriskajā daļā analizēti praksē iegūtie dati. Pētījumā ir izmantotas tādas pētnieciskās metodes kā skolēnu testēšana un anketēšana un pedagoģiska izmēģinājuma darbība. Pētījuma bāze – 51 7. un 8. klašu skolēns un 23 pedagogi Rīgas vidusskolās Darbs sastāv no ievada, 2 nodaļām ar apakšnodaļām, secinājumiem, priekšlikumiem, izmantotās literatūras saraksta un pielikumiem. Darbā iekļauti 6 tabulas, 18 attēli, 4 pielikumi, 30 izmantotie avoti. Atslēgas vārdi: angļu valodas mācību process, motivācija, mācīšanas motivācija, darbs grupā, pusaudži.
dc.description.abstractAuthor of work: Irina Fedorova Theme of the job: Enhancing motivation for studying English language working in groups for 7 and 8 grades. Problem of Work: How does group work contribute to motivating pupils to learn English in grades 7 and 8? The aim of the work: To analyze theoretically and practically examine the possibilities of group work for promoting student learning motivation in English classes in grades 7 and 8. The theoretical part of the paper discusses and analyzes the issue of the nature of motivation and work group’ nature, opportunities of work group using in the foreign language process to enhance learning motivation and the issue of adolescents motivation. The theoretical part was based on the findings of such authors as Baltušīte, Deci, Ryan, Litvinova, Prauds, Gordeeva, Ilyin, Erikson. The empirical part of the work analyzes the data obtained in practice. The research uses such research methods as students’ test, students’ and teachers’ surveys and pilot work. Study base – 51 7 and 8 grades students and 23 teachers of Riga schools. The work consists of an introduction, 2 chapters with subdivisions, conclusions, a list of used literature and appendices. The work includes 6 tables, 18 pictures, 4 appendices, 30 sources used. Keywords: English language learning process, motivation, learning motivation, group work, teenagers.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectangļu valodas mācību process
dc.subjectmotivācija,
dc.subjectmācīšanas motivācija
dc.subjectdarbs grupā,
dc.subjectpusaudži
dc.titleDarbs grupā angļu valodas mācīšanās motivācijas veicinašanai 7. un 8. klases skolēniem
dc.title.alternativeEnhancing motivation for studying English language working in groups for 7 and 8 grades
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record