Apgrieztā mācību metode skolēnu angļu valodas runāšanas prasmju pilnveidei 8. klasē
Autor
Hamenoka, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Horgan, Joseph Jack
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Runāšana ir viena no svarīgākām prasmēm, kas ir jāattīsta, angļu valodas, ka svešvalodas, mācīšanās laikā. Bieži, laika ierobežojuma dēļ, klasē skolēniem ir maz iespēju pielietot savas mutvārdu saziņas prasmes. Turklāt, daži skolēnu nejutās pietiekoši pašpārliecināti, lai runātu angļu valodā stundu laikā. Diplomdarba mērķis bija izpētīt, vai apgrieztā mācības metode var sekmēt skolēnu angļu valodas runāšanas prasmju pilnveidei. Par pētniecības metodi tika izvēlēta gadījuma izpētē. Pētījuma rezultāti norāda, ka apgrieztās mācības metode var labvēlīgi ietekmēt skolēnu runāšanas prasmju attīstību. Studenti demonstrēja labākos rezultātus, salīdzinoši ar tradicionālo stundu, un arī izteica pozitīvo attieksmi, jautājumā par metodi. Speaking is one of the main skills to be developed throughout the English as a Foreign Language (EFL) learning process. Often due to limited learning time, students have few opportunities to practice their oral skills in class. Furthermore, some students don’t feel confident enough to speak English during the lessons. The aim of the Diploma Paper was to examine how the of flipped learning method can improve students’ English speaking skills. The case study was chosen as the method of the research. The findings of the research indicated that Flipped learning method can be beneficial for students’ speaking skills development. The students demonstrated better results, comparing to the conventional lesson and also expressed positive attitude towards the method.