Show simple item record

dc.contributor.advisorBerķe, Anita
dc.contributor.authorKirilova, Poļina
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:12Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68288
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46264
dc.description.abstractMūsdienās pasaule ir raksturota ar globalizācijas, informācijas tehnoloģiju attīstību un vērtību daudzveidību. Izglītības digitalizācijas kontekstā skolēnu digitālas prasmes kļūst arvien nozīmīgākas. Digitālas tehnoloģijas nodrošina starpdisciplinārs domāšanas pamatu un sagatavo skolēnus pilnvērtīgai iekļaušanai sabiedrībā un kvalificētus cilvēkus nākotnes darbavietām. Skolēniem tiek veidotas pamata prasmes, tāpēc diplomdarba mērķis ir noskaidrot skolēnu digitālās prasmes un tas pilnveides iespējas izglītības dabaszinību stundās digitalizācijas kontekstā. Analizējot teorētisko literatūru un veicinot pētījumu, secināts, ka 4. klases skolēnu digitālo prasmju līmenis nav pietiekami augsts. Tas nozīmē, ka skolēniem būs grūtāk sasniegt pamatprasības mācību priekšmeta apguvē. Darbā ir izstrādāts 1. semestra mācību satura tematiskā plānojuma paraugs Dabaszinībās 4. klasē un metodiskie ieteikumi digitālās prasmes pilnveidošanai. Atslēgas vārdi: caurviju prasmes, dabaszinības, digitālās prasmes, izglītības digitalizācija.
dc.description.abstractContemporary world is characterized by globalization, information technology development and the diversity of values. In context of education digitalisation, students’ digital skills are becoming increasingly important. Digital technologies provide a basis for interdisciplinary thinking and prepare students for becoming full-rate society members and a high-skilled professional in their future jobs. For grade 4 students, the basic skills are being developed, so the aim of the thesis is to clarify the digital skills of the 4th grade students and the opportunities for their improvement in Natural Sciences classes in the context of digitization. Having researched the theoretical literature and having conducted the empirical research, it was concluded that the level of digital skills of grade 4 students is not high enough. This means that it will be more difficult for the students to fulfil the basic requirements for the subject acquisition. A sample of the 1st semester syllabus in Natural Sciences class for grade 4 and methodological recommendations for the development of digital skills have been developed in terms of the work. Key words: digitalisation of education, transversal skills, natural sciences, digital skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectCaurviju prasmes
dc.subjectDabaszinības
dc.subjectDigitālās prasmes
dc.subjectIzglītības digitalizācija
dc.titleDigitālo prasmju pilnveides iespējas dabaszinību stundā 4. klasē
dc.title.alternativeThe Digital Skills Improvements in the Science Lessons in the Grade 4.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record