Show simple item record

dc.contributor.advisorPlotka, Aivars
dc.contributor.authorKļaviņa, Sanda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:23Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:23Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68578
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46287
dc.description.abstractDiplomdarba tēma ir “Foto studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”, pētījuma mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti “Foto Sanda” foto studijai Jelgavā. Lai izprastu vizuālo identitāti un tās nozīmi, autore darba teorētiskajā daļā izpēta logotipa, grafiskās identitātes nozīmi, apkopo vairāku autoru atziņas, kā arī aplūko un izpēta 19., 20.gs. Jelgavas foto studiju, foto ateljē logotipus. Bakalaura darba pētnieciskajā daļā tiek apkopoti un analizēti dažādi dizainu paraugi visām Jelgavas foto studijām un saloniem, kā arī analizēti foto studiju logotipi no Latvijas (Jelgava, Rīga), lai atbildētu uz pētījumā izvirzīto jautājumu – kas ir kopīgs un atšķirīgs foto studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskajos aspektos. Pēc iegūtajiem rezultātiem tiek izdarīti secinājumi, kas palīdz diplomdarba radošajā daļā izstrādāt grafisko identitāti darba autores foto studijai “Foto Sanda”.
dc.description.abstractThe diploma paper “Visual stylistic aspects of the graphic identity of the photo studio”, the aim of the study is to develop a visual identity of the photo studio “Foto Sanda” in Jelgava. In order to understand the visual identity and its meaning, in the theoretical part of the study the author explores the meaning of the logotype, graphic identity, summarizes the findings of several authors, as well as examines and explores the foto studios and photo atelier logos from the 19th, 20th century. In the research part of the Bachelor’s thesis, various design samples are collected and analyzed for all photo studios and photo salons in Jelgava, as well as photo studio logos from Latvia (Jelgava, Riga) are analyzed to answer the question raised in the study – what is common and different in the graphic identity of photo studios visually stylistic aspects. According to the obtained results in this research paper, the conclusions drawn are used to help develop the graphic identity of the author’s photo studio “Foto Sanda”.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectfoto studija
dc.subjectfotogrāfija
dc.subjectzīmols
dc.subjectlogotips
dc.subjectvizuālā identitāte
dc.titleFOTO STUDIJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
dc.title.alternativeVISUAL STYLISTIC ASPECTS OF THE GRAPHIC IDENTITY OF THE PHOTO STUDIO
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record