Show simple item record

dc.contributor.advisorSkreitule-Pikše, Inga
dc.contributor.authorKuzmina, Egita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:36Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:36Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68608
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46307
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir noskaidrot, vai pastāv saistība starp sieviešu pašcieņu un apmierinātības ar pāra attiecībām un pašbilžu publicēšanu sociālajos tīklos. Pētījumā piedalījās 52 respondenti ( sievietes), vecumā no 25 līdz 35 gadiem (M= 27,65; SD= 3,79), kuras ir pāra attiecībās. Lai noskaidrotu respondentu vispārējās pašcieņas līmeni jeb kopējo izjūtu par savu vērtību, tika izmantota Rozenberga pašcieņas aptauja (Rosenberg Self-Esteem Scale; Rosenberg, 1965). Lai noskaidrotu, sieviešu apmierinātības vai neapmierinātības ar partnerattiecībām koeficientu , tika izmantota Apmierinātības ar attiecībām skala (Index of Marital Satisfaction, Hudson, 1982). Tika izmantota arī pašizveidota anketa, ar kuras palīdzību tika ievākta informācija par respondentu vecumu, romantisko attiecību ilgumu un statusu, kā arī dati par pašbilžu publicēšanas biežumu un pašbilžu publicēšanas biežumu ar partneri pēdējā mēneša laikā. Kopumā iegūtie rezultāti apstiprina saistību starp sieviešu pašcieņu un pašbilžu publicēšanu sociālajos tīklos, apstiprina saistību starp sieviešu pašcieņu un apmierinātību ar pāra attiecībām, kā arī apstiprina saistību starp sieviešu pašbilžu un bilžu ar partneri publicēšanu sociālajos tīklos, bet neapstiprina saistību starp apmierinātību ar pāra attiecībām un pašbilžu (savu un kopā ar partneri) publicēšanu sociālajos tīklos. Atslēgas vārdi: pašcieņa, apmierinātība ar pāra attiecībām,pašbildes,pašbilžu publicēšana
dc.description.abstractThe aim of the bachelor's thesis is to find out whether there is a connection between women's self-esteem and their relationship with the couple and the publication of selfish on social networks. 52 respondents (women) participated in the study, aged 25 to 35 (M = 27.65; SD = 3.79) who were in a couple relationship. Rosenberg's self-esteem survey (Rosenberg Self-Esteem Scale; Rosenberg, 1965) was used to find out the overall level of self-esteem of the respondents or their overall sense of value. In order to find out the ratio of women's satisfaction or dissatisfaction with the partnership, the Relationship Scale (Index of Marital Satisfaction, Hudson, 1982) was used. A self-made questionnaire was also used to collect information on the age of respondents, the duration and status of romantic relationships, as well as data on the frequency publication of selfish and the frequency publication of selfish with the partner during the last month. Overall, the results confirm the relationship between women's self-esteem and the publication of selfish on social networks, confirm the relationship between women's self-esteem and satisfaction with the couple's relationship, and confirm the relationship between women's self-reporting and the publication of photographs with partners on social networks, but do not confirm the relationship between satisfaction with the couple's relationship and selfie (own and with partners) publishing on social networks. Keywords: self-esteem, couple satisfaction, publication of selfish
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPsiholoģija
dc.subjectpašcieņa
dc.subjectapmierinātība ar pāra attiecībām
dc.subjectpašbildes
dc.subjectpašbilžu publicēšana
dc.titlePašvērtejuma un apmierinātības ar pāra attiecībām saistība ar pašbilžu publicēšanu sociālajos tīklos.
dc.title.alternativeBakalaura darbs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record