Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorMuižniece, Ilona
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:28Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68173
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46335
dc.description.abstractDiplomdarbā “Glena Domena metodes izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem motorikas pilnveidošanai” autore Ilona Muižniece izmanto Glena Domena (Glenn Doman) un “Cilvēka potenciālo spēju īstenošanas” institūtu izveidotās metodes motorikas attīstības programmu pirmsskolas vecuma bērniem. Darba ievadā ir aprakstīta tēmas aktualitāte, ir izvirzīta pētījuma hipotēze, pētījuma mērķis un uzdevumi, pētījuma objekts, pētījuma priekšmets, kā arī pētījuma problēma, metodes un pētījuma bāze. Pētījuma teorētiskajā daļā ir bērnu ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem raksturojums. Darba empīriskajā daļā ir aprakstīta pētījuma gaita, aprakstīta pētījumā iesaistīto bērnu motorika un iegūto rezultātu analīze pētījuma beigās. Glena Domena un cilvēka potenciālo spēju īstenošanas institūtu izstrādātā metode palīdz bērnam pilnveidot motorās spējas, radot gandarījumu un prieku gan pašiem bērniem, gan vecākiem un pedagogiem.
dc.description.abstractIlona Muizniece uses the methods developed by Glenn Doman and "Human Potential Abilities Implementation" institutes for the development of motor skills for preschool children in the diploma paper "Using Glen's Domain Method for Pre-school Children with Severe Developmental Disorders for Motorcycle Development". The work introduction describes the topicality of the topic, the hypothesis of the research, the purpose and tasks of the research, the object of the research, the subject of the research, as well as the research problem, methods and research base have been put forward. The theoretical part of the research is a description of children with severe mental disorders. The empirical part of the work describes the progress of the study, describes the study of the children's motoric and the results of the study at the end of the study. The method developed by the Glenn Doman and Human Potential Abilities Institute helps the child to develop motor abilities, bringing pleasure and satisfaction to both children themselves and parents and educators.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectbērni ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem
dc.subjectcilvēka potenciālo spēju īstenošanas institūti
dc.subjectgalvas smadzeņu bojājumi
dc.subjectGlens Domens
dc.subjectmotorika
dc.titleGlena Domena metodes izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem motorikas pilnveidošanai
dc.title.alternativeUse of the Glenn Doman Methods of Its Pre-school Children with severe mental disabilities in motor skills improvement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record