Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorSpalva, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:28Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68179
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46336
dc.description.abstractDiplomdarba autore Linda Spalva. Šobrīd autore studē Latvijas Universitātē, studiju programmā speciālās izglītības skolotājs/skolotājs logopēds. Paralēli studijām autore apmeklē dažādus kursus gan logopēdijā, gan speciālajā pedagoģijā. Kopš 2018.gada sākuma strādā vispārizglītojošā skolā par speciālo pedagogu. Diplomdarba tēma – Rakstītprasmes veicināšana sākumskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem. Rakstītprasme ir viena no dzīves pamatprasmēm, ko skolēns apgūst skolā, tādēļ ļoti būtiski to izkopt un pilnveidot. Arvien biežāk nākas saskarties ar skolēniem, kuriem ir dažāda veida traucējumi, tādēļ nepieciešams noteikt traucējuma veidu un sniegt bērnam palīdzību. Diplomdarba mērķis ir teorētiski analizēt zinātnisko literatūru par sākumskolas skolēnu ar mācīšanās traucējumiem, par rakstītprasmi un to veicināšanu, par rakstīšanas traucējumiem un praktiski pārbaudīt, kā individuāli sagatavotas nodarbības veicina rakstītprasmi. Autore savā darbā secinājusi, ka izvērtējot skolēna prasmju un spēju līmeni, apzinot pilnveidojamās jomas un izstrādājot individuālas nodarbības, iespējams pozitīvi veicināt skolēnu rakstītprasmi.
dc.description.abstractThe author of the Paper is Linda Spalva. Author currently studies at University of Latvia, in the program of special education teacher/ speech teacher. Paralel to studies, author attends various courses in both speech teaching, and special pedagogy. Since the beginning of 2018 works in a general education school as a speech teacher. Topic of the Paper – Promoting writing skills for pupils with learning disabilities. Writing skills are one of the basic skills of life that pupils acquire at school, that is why it is essential to cultivate and upgrade them. More and more often we have to face pupils that have various disabilities, and that is why it is crutial to determine the type of disability and provide help to the pupil. The aim of the Paper is to theoretically analyze the scientific literature about elementary school pupils with learning disabilities, about writing skills and their promotion, about writing disabilities, and practically research how individually prepared classes promote writing skills. Author in her work has come to a conclusion that by examining the level of pupil’s skills and abilities, identifying improvable fields, and developing individual classes can positively promote pupils’ writing skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectrakstītprasme
dc.subjectsākumskolas skolēns
dc.subjectmācīšanās traucējumi
dc.subjectwriting skills
dc.subjectelementary school pupil
dc.titleRakstītprasmes veicināšana sākumskolas skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
dc.title.alternativePromoting writing skills for pupils with learning disabilities
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record