LASĪTPRASMES VEICINĀŠANAS IESPĒJAS BĒRNIEM AR LASĪŠANAS TRAUCĒJUMIEM 2.KLASĒ
Автор
Seļezņova, Valerija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba nosaukums: Lasītprasmes veicināšanas iespējas bērniem ar lasīšanas traucējumiem 2 klasē. Darba autore: Valerija Seļezņova. Darba vadītāja: Egija Laganovska. Darba saturs: 101 lappuses, 3 attēli, 13 tabulas, 17 pielikumi. Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski izpētīt 2. klases skolēnu lasītprasmes veicināšanas iespējas. Pētījuma teorētiskajā daļā ir analizēta un pētīta literatūra par lasīšanas traucējumiem un lasītprasmes veicināšanas iespējām bērniem ar lasīšanas traucējumiem sākumskolā. Pētījuma praktiskajā daļā, autore, pētot pedagoģisko literatūru, iepazīsies ar lasīšanas traucējumu koriģējošā darba iespējām, kas palīdz lasīšanas iemaņu pilnveidošanā bērniem ar lasīšanas traucējumiem 2. klasē. Pētījuma noslēgumā ir izdarīti secinājumi un sniegti ieteikumi. Darbam izvirzītā hipotēze: 2. klases skolēna lasīšanas iemaņas pilnveidosies, ja lasīšanas traucējumi tiks laicīgi atpazīti, skolēnam tiks piemērota atbilstīga koriģējoši attīstošā darbība, tiks izmantota individuālā pieeja, tiek apstiprināta. Atslēgas vārdi: lasīšanas traucējumi, 2. klases skolēns, lasītprasmes veicināšana, koriģējoši attīstošā darbība. The title of diploma work: “Reading skills optimization opportunities 2nd grade students with reading disorder”. The author of the paper: Valerija Seleznova. Scientific leader of the paper: Mg. Egija Laganovska. The content of the paper: 101 pages, 3 pictures, 13 tables, 17 appendixes. The aim of the research: theoretically and practically study the possibilities of improving reading skills with 2nd grade students. In The theoretical part of the research is analyzed and studied literature about reading disturbances and opportunities how to enrich reading skill. In the practical part of the research, author studying pedagogical literature, get acquainted with the possibilities of corrective work of reading disturbance, which helps to improve reading skills for children with reading disabilities in 2nd grade. At the end of the research are made conclusions and suggestions. Research hypothesis: The 2nd grade student’s reading skills will be improved if reading disruptions will be recognized, the student will be given an appropriate corrective development activity, and individual approach will be used, is approved. Keywords: reading disorder, 2nd grade student, reading skills improvement, corrective developing action.