Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana skaņu nostiprināšanā 1.klases skolēniem
Author
Vasiļonoka, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Laganovska, Egija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba nosaukums: “ Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana skaņu nostiprināšanā 1.klases skolēniem” Darba autore: Vita Vasiļonoka Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 67 lpp, 12 attēli, 2 tabulas, 13 pielikumi Maģistra darbā analizēta zinātniska literatūra par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām. Tiek sniegts sākumskolas skolēnu attīstības īpatnību raksturojums, skaņas traucējumi un skaņu nostiprināšanas posms logopēdijā. Izstrādāti interaktīvie vingrinājumi skaņas [R] nostiprināšanai, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. Veikts pētījums par informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošanu skaņu nostiprināšanā 1.klases skolēniem. Atslēgas vārdi: informācijas un komunikācijas tehnoloģijas, sākumsskolas skolēni, skaņas nostiprināšana, interaktīvie vingrinājumi Pētījuma mērķis: izpētīt, kā informācijas un komunikācijas tehnoloģiju izmantošana sekmē skaņas [R] nostiprināšanu Pētījuma priekšmets: informācijas un komunikācijas tehnoloģijas Pētījuma bāze: Daugavpils X vidusskolas pieci 1.klases skolēni , 26 skolotāji logopēdi Mаstеr’s thеsis thеmе: Information and Communication Technologies for Sound Automation in Form 1 Mаstеr’s thеsis аuthоr: Vita Vasiļonoka Supеrvisоr : Mg. paed. Egija Laganovska Mаstеr’s thеsis соntеnt: 67 pages, 12 pictures, 2 tables, 13 appendices In the master paper is analuzes scientific literature about information and communication tehnologies. There are given characteristics of development of primary school pupils, also is given disturbance of a sound and a stage automation of a sound in logopedic. Developed interactive exercises to the [R] sound automation throgh the use of information and cmmunication tehnologies. The research of use of information and communication tehnologies for fixing of sounds of first class pupils was conducted. Key words: information and communication tehnologies, primary school pupils, sound automation, interactive exercises The aim: to study how use of information and communication tehnologies promotes automation of a sound [R] Research subject: of information and communication tehnologies Research base: Daugavpils X Secondary school, five first form pupils, 26 speech therapist