Show simple item record

dc.contributor.advisorVilka, Ilze
dc.contributor.authorRiekstiņa, Dace
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-15T02:01:40Z
dc.date.available2019-02-15T02:01:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68401
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46355
dc.description.abstractMaģistra darba nosaukums: “Atbalsta pasākumi logopēda darbībā otrās klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem” Darba autore: Dace Riekstiņa Darba vadītāja: Ilze Vilka Darba saturs: Maģistra darbs sastāv no 166 lappusēm, 49 attēliem un 23 pielikumiem. Pētījuma mērķis: Teorētiski izpētīt un empīriski pārbaudīt metodiskā materiāla “Tematiskais plāns VSNA mazināšanai otrajai klasei” izmantošanas lietderīgums sākumskolas vecuma skolēniem ar VSNA Pētījuma jautājums: Vai skolēniem veiksmīgāk uzlabosies valodas sistēmas attīstība, ja koriģējoši attīstošā darbībā tiks izmantots metodiskais materiāls “Tematiskais plāns ar uzdevumiem”? Pētījuma teorētiskajā daļā maģistra darba autore pētījusi un analizējusi daudzu autoru teorētiskās atziņas par skolēniem ar mācīšanās traucējumiem, valodu un runu. Darba autore analizē un apraksta otro klašu skolēnu attīstību kopveselumā, skolēna valodas sistēmas traucējumus un pilnveides iespējas koriģējoši attīstošajā darbā. Pētījuma praktiskajā daļā darba autore apraksta savu pētnieciski praktisko darbību X un Y izglītības iestādes sākumskolā izmantojot metodisko materiālu “Tematiskais plāns ar uzdevumiem VSNA mazināšanai”, balstoties uz teorētiskajām atziņām. Pētījuma noslēgumā tiek izdarīti secinājumi, ka metodisko materiālu, var izmantot gan logopēdi, gan latviešu valodas skolotāji otrajām klasēm mācību procesā. Pētījuma rezultāti tiek apkopoti grafiskos attēlos.
dc.description.abstractTheme of the paper: Speech Therapist Support Provision for Form 2 Students with Learning Difficulties The name of the paper: “Support measures for speech therapist in action for second-class pupils with learning disabilities” The author of the work: Dace Riekstiņa Consultant of the paper: Ilze Vilka The contents of the work: This master paper contains of 166 pages, 49 pictures and 23 annexes. The aim of the research: To theoretically explore and empirically test methodological material “Thematical plan to reduce VSNA in second grade” effectiveness of usage with primary school students, who have VSNA. The question of the research: Will student’s development of the system of the language improve if in corrective developing activities methodological material “Thematical plan with exercises” is used? In theoretical part of the research the author of the paper explores and analyses many authors theoretical knowledge about students with learning disabilities, language and speech. The author of the work analyses and describes second-class students development in general, students disabilities of the system of the language and development opportunities in corrective developing activities. In the practical part of the research the author of the paper describes her practical activity X and Y educational institutions at the primary school using methodological material “Thematical plan with exercises to reduce VSNA” based on theoretical knowledge. At the end of the research conclusions are revealing that methodological material can be used by both speech therapist and Latvian language teachers for second-class students in the learning process. The results of the research are summarised in graphical images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvalodas sistēmas nepietiekama attīstība
dc.subjectattīstoši koriģējošā darbība
dc.subjectmetodiskais materiāls
dc.subjecttematiskais plāns ar uzdevumiem
dc.subjectmethodological material,
dc.titleAtbalsta pasākumi logopēda darbībā otrās klases skolēniem ar mācīšanās traucējumiem
dc.title.alternativeSpeech Therapist Support Provision for Form 2 Students with Learning Difficulties
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record