Iekļaujošās pirmsskolas izglītības iestādes darbības vadība bērnu sagatavošanai skolai
Автор
Mogiļnaja, Svetlana
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ivanova, Ilze
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba tēma ir “Iekļaujošās pirmsskolas izglītības iestādes darbības vadība bērnu sagatavošanai skolai”. Tā izstrādes mērķis ir izpētīt mācību procesa organizēšanu pirmsskolas izglītības iestādē un bērnu sagatavošanu skolai iekļaujošā vidē. Maģistra darbs ir strukturēts četrās daļās. Pirmajā, otrajā un trešajā daļa autore veic galveno jēdzienu teorētisko izpēti. Ceturtajā daļā tiek veikta vadības darbības analīze X pirmsskolas izglītības iestādes sagatavošanas grupās, balstoties uz pedagogu un atbalsta personāla aptauju (anketēšana un intervijas). Maģistra darbā tika izstrādāti priekšlikumi par vadības darbību, sagatavojot bērnus skolai iekļaujošā vidē. Maģistra darba apjoms ir 62 lpp. Darbā iekļauti 11 pielikumi, 5 tabulas, 11 attēli, 65 literatūras avoti. Atslēgvārdi: pirmsskolas izglītības iestāde, iekļaujošā izglītība, iekļaujošā vide, atbalsta personāls, atbalsta pasākumi, vadības darbība, sagatavošana skolai. The thesis of this Master Paper is “The management of inclusive pre-school educational institution for preparing children for school”. Its aim is to study the organization of the learning process in pre-school education facility and children’s preparation for school in inclusive environment. The Master Paper is structured in four parts. In the first three parts the author carries out the theoretical research of the main concepts. In the fourth part the author performs the analysis of management in preparation groups for pre-school X, based on the surveys (questionnaires and interviews) of teachers and support staff. The Master Paper’s author came up with suggestions for management’s actions to prepare children for school in inclusive environment. The Master Paper contains 62 pages. It includes 11 appendixes, 5 tables, 11 images, 65 literature sources. Keywords: pre-school education facility, inclusive education, inclusive environment, support staff, support activities, management’s actions, preparation for school.