Show simple item record

dc.contributor.advisorŽogla, Irēnaen_US
dc.contributor.authorZaščerinska, Jeļenaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:37Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20088en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4661
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractŠis darbs izstrādāts ar Eiropas Sociālā fonda atbalstu projektā «Atbalsts doktora studijām Latvijas Universitātē». Jeļenas Zaščerinskas PROMOCIJAS DARBA „STUDENTU KOMUNIKATĪVĀS KOMPETENCES PILNVEIDE AKADĒMISKĀS ANGĻU VALODAS STUDIJĀS” ANOTĀCIJA Studentu komunikatīvā kompetence tiek raksturota ar ārējo un iekšējo perspektīvu sistēmu. Darba mērķis ir izveidot un pamatot ārējo un iekšējo perspektīvu sistēmu studentu komunikatīvās kompetences pilnveidei, uz šī pamata izstrādāt akadēmiskās angļu valodas studiju organizācijas modeli. Kvalitatīvi novērtējošais pētījums veikts akadēmiskās angļu valodas studiju produktivitātes pārbaudes trīs posmos studentu komunikatīvās kompetences pilnveidē. Pētījuma bāzi veido pētnieki, docētāji un studenti. Secinājumi: teorētiskā un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj izsecināt likumsakarību, kas noformulēta promocijas darba hipotēzē. Inovācijas potenciāls: akadēmiskās angļu valodas studiju organizācijas modelis studentu komunikatīvās kompetences pilnveidei, un īpaši tā ieviešanas secība, var tikt plaši izmantots ne vien augstskolas studiju procesā. Atslēgas vārdi: ārējo un iekšējo perspektīvu sistēma, studentu komunikatīvās kompetences pilnveide, iespējas, akadēmiskās angļu valodas studijasen_US
dc.description.abstractThis work has been supported by the European Social Fund within the project «Support for Doctoral Studies at University of Latvia». Jeļena Zaščerinska ABSTRACT OF THE PROMOTION THESIS DEVELOPMENT OF STUDENTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ENGLISH STUDIES FOR ACADEMIC PURPOSES Students’ communicative competence is characterized by development of the system of external and internal perspectives. Aim of the research is to analyze and work out the system of external and internal perspectives for development of students’ communicative competence underpinning analysis and creation of organizational model of English studies for academic purposes. Qualitative evaluation research examines efficiency of English studies for academic purposes for development of students’ communicative competence. Respondents are researchers, educators and students. Conclusions: theoretical and empirical findings allow drawing conclusions on the regularity formulated in the hypothesis of the promotion thesis. Innovative potential: English studies for academic purposes could be easily integrated into a wide range of tertiary studies. Key words: system of external and internal perspectives, development of students’ communicative competence, opportunities, English studies for academic purposesen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleStudentu komunikatīvās kompetences pilnveide akadēmiskās angļu valodas studijāsen_US
dc.title.alternativeDEVELOPMENT OF STUDENTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ENGLISH STUDIES FOR ACADEMIC PURPOSESen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record