Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorKitina, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:01Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:01Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69357
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46776
dc.description.abstractBakalaura darba mērķis ir pamatojotiet uz teorētiskām un analītiskām atziņām, izpētīt uzņēmuma SIA Tērpi izmantotos mārketinga rīkus un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma mārketinga sistēmas jeb plāna pilnveidošanai. Pētījumā ir noskaidrota mārketinga būtība uzņēmumos un izpētīti mūsdienīgakie mārketinga rīki, kā arī analizēta uzņēmuma SIA Tērpi mārketinga rīku izmantošana, pamatojoties uz teorētiskiem un prakstiskiem aspektiem. Pētījumā ietverta arī uzņēmuma klientu aptauja par novērotajām uzņēmuma mārketinga aktivitātēm, tā efektivitāti un pilnveidošanas virzieniem, kā arī uzņēmuma vides analīze, noskaidrojot uzņēmuma stiprās un vājās puses un izpētot uzņēmuma iespējas un draudus. Aptaujas rezultātu analīze un uzņēmuma marketinga pasākumu analīze ir parādījusi uzņēmuma mārketinga pasākumu efektivitāti uz klientiem un pilnveidošanas iespējas. Bakalaura darbs sastāv no četrām nodaļām, 16 apakšnodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, un izmantotās literatūras un avotu saraksta. Pirmajā nodaļā tika pētīts mārketinga jēdziens, tā būtība un teorētiskie aspekti, kā arī noskaidrota mārketinga nepieciešamība uzņēmumā mūsdienu asās konkurences apstākļos. Otrajā nodaļā aprakstīti mārketinga komunikāciju rīki – reklāma, produkta realizācija un noieta stimulēšana, sabiedriskās attiecības, tiešais mārketings un personiskā apkalpošana, to efektivitāte un nozīme uzņēmuma lomā. Trešajā nodaļā pētīts uzņēmums SIA Tērpi un tā izmantotās mārketinga aktivitātes un mārketinga komunikācijas rīki, kā arī analizēta uzņēmuma vide, ar mērķi noskaidrot uzņēmuma stiprās un vājās puses un atklāt uzņēmuma draudus un iespējas. Ceturtajā nodaļā apkopoti uzņēmuma klientu aptaujas datu rezultāti, kas atklāja uzņēmuma mārketinga pasākumu efektivitāti, kā arī klientu viedokli par uzņēmumu kopumā un tā attīstības iespējām. Kopējais darba apjoms ir 71 lapaspuses. Darbā ir 1 tabula, 32 attēli un 14 pielikumi. Darbā izmantoti 51 avoti. Bakalaura darba aptaujas rezultātus var izmantot par pamatu uzņēmuma SIA Tērpi mārketinga pasākumu pilnveidošanā, uzlabošanā un attīstībā. Atslēgvārdi: mārketings, mārketinga rīki, SIA Tērpi, mārketinga pilnveidošana, klientu aptauja.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor’s work is to base your knowledge on theoretical and analyrical knowledge, to explore the marketing tools by company SIA Terpi, and to develop suggestions to improve your company’s marketing system or plan. The research has identified the substance of marketing in companies and researched modern marketing tools, as well as an analysis if the use of marketing tools in company SIA Terpi, based on theoretical and skilled aspects. The study also includes a survey of the company’s clients on observed marketing activities, its effectiveness and development directions, as wellas an analysis of the company’s environment, identifying the firm’s strengths and weaknesses and exploring the company’s capabilities and threats. An analysis of survey results and an analysis of the company’s marketing activities have shown the effectiveness if the company’s marketing activities to customers and development capabilities. The bachelor’s work consists of four chapters, 16 subdivisions, conclusions and proposals, and a list of authorities and sources used. The first chapter examined the concept of marketing, its nature and theoretical aspects, as well as the need of marketing in the company in today’s sharp competition. The second chapter describes marketing communications tools such as advertising, product sales and promotion, public relations, direct marketing and personal services, their effectiveness and role in the role of the company. In the third section are studied the company SIA Terpi and its marketing activities and marketing communications tools, as well as the company’s environment, with the aim of clarifying the company’s strengths and weaknesses and exposing the company’s threats and capabilities. The fourth chapter summarizes the results of the company’s customer survey, which revealed the effectiveness if the company’s marketing activities, as well as customers’ views in the company as a whole and its development capabilities. The total amount of work is 71 pages. The work includes 1 table, 32 images and 14 attachments. The work uses 51 sources. The results of the bachelor’s job survey can be used as a basis for the development, improvement and development of marketing activities in the company SIA Terpi. Keywords: marketing, marketing tools, SIA Terpi, marketing development, customer survey.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectmārketings
dc.subjectmārketinga rīki
dc.subjectSIA Tērpi
dc.subjectmārketinga pilnveidošana
dc.subjectklientu aptauja
dc.titleMārketinga rīku izmantošana uzņēmumā SIA Tērpi.
dc.title.alternativeUsage of marketing tools in company SIA Terpi.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record