Show simple item record

dc.contributor.advisorFortiņš, Egīls
dc.contributor.authorSelevičs, Dāvids
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:05Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:05Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69402
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46786
dc.description.abstractLatvijas bankas tirgū novērojama liela konkurence, tāpēc darba autors izvēlējies aplūkot vienas bankas izvietotās reklāmas, izvērtēt to efektivitāti un dot priekšlikumus potenciālai konkurētspējas uzlabošanai. Darba teorētiskajā daļā aplūkota reklāmu nozīme un būtība, sīkāk apskatīts, kādi ir galvenie reklāmu mērķi, to iedalījums pēc reklāmas veidiem kā arī reklāmu efektivitātes veicināšanas veidu aplūkošana. Analītiskajā daļā aplūkota uzņēmuma AS “Citadele Banka” vēsture, organizatoriskā struktūra kā arī izpētīts uzņēmuma produkta klāsts, finanšu rādītāji un uzņēmuma misija, vīzija un mērķi. Pētnieciskajā daļā analizētas Citadeles bankas izvietotās produkta “X karte” bezkontaktu norēķinu karšu reklāmas un veikta aptauja, lai spētu izvērtēt izvietoto reklāmu atbilstību patērētāju interesēm. Darba noslēgumā izstrādāti secinājumi un priekšlikumi šobrīd izvietoto reklāmu efektivitātes uzlabošanai.
dc.description.abstractThere is great competition observed in the Latvian financial sector, therefore the author has chosen to look at the ads placed by one bank, to evaluate their effectiveness and to make proposals for potential improvement to increase competitiveness. The theoretical part of the thesis discusses the meaning and essence of advertisements, discusses in more detail the main purposes of advertising, types of advertising and different ways to increase ad effectiveness. The analytical part discusses the history, organizational structure, product range, financial indicators and the mission, vision and goals of the company AS ”Citadele Banka”. In the research part, author analyzes the contactless smart card ads placed by Citadele bank and conducts a survey in order to be able to assess the compliance of placed ads with the interests of consumers. At the end of the thesis, the author develops conclusions and suggestions to improve the efficiency of currently placed ads.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectCitadele Banka
dc.subjectX Karte
dc.subjectReklāmas efektivitāte
dc.subjectReklāmas izplatīšanas kanāli
dc.titleAS "Citadele Banka" reklāmas kampaņu atbilstība patērētāju vēlmēm
dc.title.alternativeAS "Citadele Banka" advertisement campaign suitability with consumer needs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record