SIA "PHARM & MED" eksporta attīstības iespējas Vācijas tirgū
Autor
Legzdiņa, Nora
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Jundzis, Tālavs
Datum
2019Metadata
Zur LanganzeigeZusammenfassung
Mūsdienās pasaule saskaras ar virkni ekonomisko, sociālo, kultūras, demogrāfisko, finansiālo un politisko pārmaiņu vilni, kas krasi ietekmē dzīvesveidu, patēriņa uzvedību un organizāciju vadības procesus. Pēc vietējā tirgus apgūšanas loģisks nākamais solis uzņēmējdarbībā ir eksporta uzsākšana. Lai īstenotu veiksmīgu ieiešanu starptautiskajā tirgū, nepieciešama precīza mārketinga vides analīzes izveide, kas sniedz iespēju uzņēmumam izvērtēt savu potenciālu iekļūšanai vēlamajā tirgū. Diplomdarba tēma ir “SIA “PHARM&MED” EKSPORTA ATTĪSTĪBAS IESPĒJAS VĀCIJAS TIRGŪ”, un tā mērķis ir veikt starptautiskās mārketinga vides izpēti un analīzi, lai spētu izdarīt secinājumus par SIA “Pharm & Med” iespēju iekļūt Vācijas tirgū, eksportējot uztura bagātinātājus, kā arī sniegt atbilstošus priekšlikumus uzņēmuma tālākajai darbībai. Diplomdarba izstrādes rezultātā tika secināts, ka uzņēmums var uzsākt eksportu Vācijas tirgū, virzot tajā tikai vienu produktu - krila eļļas lācīšus LYL Krill Oil KID. Nowadays, the world faces a series of economic, social, cultural, demographic, financial and political changes that have a profound impact on people's lifestyles, consumer behavior and organizational management processes. Upon conquering local markets, the next logical step in the growth of an enterprise is to develop an export strategy. A successful international market entry requires thorough analysis of the existing marketing environment which enables the enterprise to evaluate their potential in the chosen market. The topic of this thesis is “Pharm & Med Ltd export opportunities in German market.”. The objective is to conduct research of an international marketing environment to determine the likelihood of Pharm & Med Ltd successfully entering the German market with exports of dietary supplements, and to offer corresponding proposals regarding the future growth of the company. Throughout the thesis a conclusion is made that the company has an opportunity to launch an export channel in the German market to promote one of their products – the krill oil bears called Krill Oil KID.