Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorBērziņš, Gundars
dc.contributor.authorPētersons, Rūdolfs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:14Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69529
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46808
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Organizācijas konkurētspējas novērtēšana uzņēmumā SIA “BSMS””. Mārketinga un reklāmas aģentūras nepietiekami novērtē savus konkurentus un to konkurētspējas priekšrocības, tāpēc šajā darbā tiek apskatīta reklāmas un mārketinga nozares ietekmējošie konkurētspējas faktori, kā arī pasaules straujo tehnoloģiju attīstības un tās izmaiņu ietekmes rezultāts uz konkurētspējas priekšrocībām. Bakalaura darba mērķis ir balstoties uz dažādu konkurētspējas novērtēšanas teorētiskām metodēm un atziņām, kā arī izmantojot mārketinga un reklāmas nozares statistikas datus un ekspertu interviju analīzi, novērtēt mārketinga aģentūras SIA”BSMS” konkurētspēju un ierosināt tās uzlabojumus. Darba gaitā autors nonāca pie secinājumiem un izveidoja priekšlikumus uzņēmuma konkurētspējas uzlabošanai. Atslēgas vārdi: konkurence, konkurētspēja, konkurētspējas faktori, konkurētspējas priekšrocības, Latvijas reklāmas nozare, konkurētspējas pieejas stratēģijas.
dc.description.abstractThe theme of the bachelor's thesis is “Organization competitiveness assessment in company LTD “BSMS””. Marketing and advertising agencies underestimate their competitors and their competitive advantages, therefore, in this work author deals with the competitive factors influencing the advertising and marketing industry, as well as the impact of the world’s rapid technological development and its changes on competitive advantages. The aim of the bachelor's thesis is to evaluate the competitiveness of marketing company SIA "BSMS" and suggest its improvements, which based on theoretical methods and knowledge of various competitive assessment and analysis of marketing and advertising industry statistics. In the course of this work, the author came to conclusions and made suggestions for improving the competitiveness of the company.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectkonkurence
dc.subjectkonkurētspēja
dc.subjectkonkurētspējas faktori
dc.subjectkonkurētspējas priekšrocības
dc.subjectLatvijas reklāmas nozare
dc.titleOrganizācijas konkurētspējas novērtēšana uzņēmumā SIA "BSMS".
dc.title.alternativeOrganization competitiveness assessment in company LTD "BSMS".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию