Show simple item record

dc.contributor.advisorŽakemo, Jūlija
dc.contributor.authorTaube, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:28Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69812
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46836
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir „ Lauku tūrisma uzņēmuma SIA „DziNo” attīstības iespējas”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz iegūto informāciju un teorētiskajām zināšanām par lauku tūrismu, izpētīt kādas attīstības iespējas ir jaunizveidotam uzņēmumam. Izveidot secinājumus un sniegt priekšlikumus SIA „DziNo” saimniekiem. Bakalaura darba pirmajā nodaļā, autore izmantojot dažādus informācijas avotus, veic tūrisma un lauku tūrisma definīcijas analīzi, kā arī ievāc informāciju par lauku tūrisma attīstību un tendencēm Latvijā un izpēta kāda ir uzņēmuma attīstība. Otrajā darba nodaļā tika aplūkota uzņēmuma SIA „DziNo” uzņēmuma darbība, tika izstrādāta SVID analīze, izpētītas plānotās uzņēmuma mārketinga aktivitātes, kā arī Eiropas (Savienības) finansējuma piesaistes kārtība. Darba trešajā daļā jeb pētījuma daļā, autore veidoja anketu esošajiem uzņēmuma klientiem, lai novērtētu tā atbilstību klientu vajadzībām. Aptaujas iegūtie rezultāti tika apkopoti un analizēti darba beigās. Darba apjoms ir 57 lappuses. Darbā ir iekļauti 16 attēli, 2 tabula un 2 pielikumi. Izmantotās literatūras avotu saraksts sastāv no 32 vienībām.
dc.description.abstractThe thesis topic is “Development Opportunities of Rural Tourism Company SIA “DziNo”. The aim of thesis is to explore what are the development opportunities for newly created companies, based on the information and theoretical knowledge about the rural tourism. The author will summarize conclusions and give suggestions to owners of SIA “DziNo”. In the first chapter, the author analyzes the definition of tourism and rural tourism, collects information on the development and trends of rural tourism in Latvia and explores the development of the company. In the second chapter the author examines the activities of the company “DziNo” and develops SWOT (Strengths, Weaknesses, Opportunities, and Threats) analysis. The second chapter also analyzes the planned marketing activities and funding arrangements of the European Union. In the third chapter – the research part, the author created a questionnaire for the existing clients of the company in order to evaluate its compliance with the needs of the clients. The results of the survey were compiled and analyzed at the end of the thesis. The amount of work is 57 pages, 16 images, 2 tables and 2 attachments. The list of references used consists of 32 units.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectTūrisms
dc.subjectLauku tūrisms
dc.subjectUzņēmums
dc.subjectViesu nams
dc.subjectEiropas finansējums
dc.titleLauku tūrisma uzņēmuma SIA "DziNo" attīstības iespējas.
dc.title.alternativeRural tourism development opportunities in SIA "DziNo".
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record