Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorBorisova, Linda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:28Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:28Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69849
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46838
dc.description.abstractAutora darba tēma ir “Franšīzu attīstība un atbalta mehānismi franšīzes uzņēmumiem Latvijā”. Darba mērķis ir izpētīt franšīzes nozares attīstību pasaules lielākajos tirgos, identificēt franšīzes uzņēmumu atbalsta organizācijas Latvijā, iegūt ekspertu un uzņēmēju viedokli par franšīzes tirgus situāciju Latvijā un sniegt priekšlikumus uzņēmējiem un atbildīgajām organizācijām kopējai Latvijas franšīzes nozares attīstībai. Darbs sadalīts 3 daļās. Darba pirmajā daļā tiek aprakstīti iemesli iziet starptautiskā tirgū, minētas dažādās franšīzes definīcijas un klasifikācijas veidi, kas sastopami literatūrā, un izvērtētas franšīzes stratēģijas priekšrocības un trūkumi. Darba otrajā daļā tiek apskatītas franšīzes nozares tendences lielākajos pasaules tirgos – ASV un Apvienotajā Karalistē. Darba trešajā daļā tiek apkopota informācija par franšīzes uzņēmēju atbalsta institūcijām Latvijā un analizēts eksperta un franšīzes ņēmēju viedoklis par Latvijas franšīzes tirgus situāciju.
dc.description.abstractThe title of this Bachelor’s Paper is “Franchise Development and Support mechanisms for Franchises in Latvia”. The goal of the Paper is to explore the franchise development in the major global markets, identify support organizations for franchises in Latvia, obtain the experts’ and entrepreneurs’ opinion on the franchise market situation in Latvia and advance suggestions to the businessmen and responsible organizations for the common development of franchise in Latvia. The Paper consists of 3 parts. In the first part the Author describes reasons to enter International markets, names various franchise definitions and classification types found in related literature, analyses the pros and cons of the franchise strategy as such. In the second part the Author explores the franchise tendencies in the major global markets – USA and United Kingdom. In the third part of the Paper the Author summarizes the information on the franchise business support institutions in Latvia and analyses the franchisees’ and experts’ opinion on the situation of Latvian franchise market.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectfranšīzes
dc.subjectfranšīzes attīstība
dc.subjectfranšīzes nozare
dc.subjectatbalsta organizācijas
dc.titleFranšīzu attīstība un atbalsta mehānismi franšīzes uzņēmumiem Latvijā.
dc.title.alternativeFranchise Development and Support Mechanisms for Franchises in Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record