Latvijas apģerbu mazumtirgotāju pārdošanas stratēģijas tiešsaistē.
Author
Emkena, Kitija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kitija Emkena. Bakalaura darbs “Latvijas apģērbu mazumtirgotāju pārdošanas stratēģijas tiešsaistē”. Darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas atziņām, kā arī uz interneta lietotāju aptaujas un ekspertu interviju rezultātiem, novērtēt Latvijas apģērbu mazumtirgotāju pārdošanas stratēģijas tiešsaistē. Darba pirmajā nodaļā ir pētīti pārdošanas teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā ir izpētītas apģērbu mazumtirgotāju attīstības tendences un noskaidrots ekspertu viedoklis par apģērbu mazumtirdzniecību Latvijā un pārdošanas tiešsaistē izmantošanu, un trešajā nodaļā ir ar aptaujas anketas palīdzību iegūti un analizēti Latvijas iedzīvotāju apģērbu pirkšanas paradumi tiešsaistē. Darba apjoms ir 77 lapaspuses. Tajā ir 18 attēli, 4 tabulas un 5 pielikumi. Atslēgvārdi: pārdošana, pārdošanas stratēģijas, pārdošana tiešsaistē, apģērbu mazumtirdzniecība. Kitija Emkena’s Bachelor Thesis “Online sales strategies of Latvian clothing retailers”. The aim of the thesis is to evaluate online sales strategies of Latvian clothing retailers based on the theoretical knowledge of sales as well as the results of a survey of the Internet users and expert interviews. The first chapter of the thesis examines the theoretical aspects of sales, the second chapter examines the trends of clothing retailers in Latvia and in the world, as well as the expert opinion on the clothing retail sector in Latvia and the use of online sales, and the third chapter contains questionnaires and questionnaire data analysis about online shopping habits of Latvian residents. The volume of the thesis is 77 pages. It contains 18 pictures, 4 tables and 5 appendices. Keywords: sales, sales strategies, online sales, clothing retail.