AS "MADARA cosmetics" finanšu stāvokļa analīze
Author
Lūse, Alda
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Joppe, Aina
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba tēma: AS “MADARA Cosmetics” finanšu stāvokļa analīze. Tēmas aktualitāte: finanšu stāvokļa analīze ir uzņēmuma vadītāja lēmumu pieņemšanas pamats, tā sniedz priekšstatu par uzņēmuma finansiālo stabilitāti un iespējamajiem finanšu riskiem. Darba mērķis: pamatojoties uz pieejamo informāciju, veikt AS “MADARA Cosmetics” finanšu rādītāju analīzi, izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma saimnieciskās darbības uzlabošanai. Darba struktūra: bakalaura darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek apskatīti finanšu analīzes teorētiskie aspekti. Otrajā nodaļā tiek apskatīta teorija par darba autores izvēlētajiem finanšu koeficientiem. Trešajā nodaļā tiek aprakstīta AS “MADARA Cosmetics” pamatdarbība, veikta uzņēmuma finanšu stāvokļa analīze, iegūtie rezultāti salīdzināti ar nozares vidējiem rādītājiem, kā arī izpētītas uzņēmuma attīstības tendences. Bakalaura darba beigās izdarīti secinājumi un izstrādāti priekšlikumi saimnieciskās darbības uzlabošanai. Finanšu rādītāju analīze veikta par periodu no 2015. līdz 2018. gadam. Bakalaura darbs sastāv no 61 lapām, 13 attēliem, 17 tabulām un 2 pielikumiem. Atslēgvārdi: finanšu analīze, koeficienti, saimnieciskā darbība, smaržu un kosmētikas bizness, ekoloģija. Bachelor's thesis topic: financial analysis of JSC “MADARA Cosmetics”. Topicality: financial position analysis is the basis for decision – making by the manager of the company, it gives an idea of the company’s financial stability and potential financial risks. Aim of the paper: based on the analysis of the financial indicators of JSC “MADARA Cosmetics”, find ways to improve business activiy of the company. Structure: the work consists of 3 main parts. The first part discusses the theoretical aspects of financial anlysis. The second part deals with the theory of financial ratios chosen by the author. The third part describes the core business of JSC “MADARA Cosmetics”, involves financial anlysis of the chosen company, compares the obtain results with the average indicators of the industry, as well as the company’s development trends have been studied. At the end of the Bachelor's work conclusions were made and proposals for improvement of business activity were developed. The analysis of financial indicators was performed for the period from 2015 to 2018. The paper consists of 61 pages and includes 13 images, 17 tables and 2 appendix. Keywords: financial analysis, coefficients, economic activity, perfume and cosmetics business, ecology.