Show simple item record

dc.contributor.advisorŠavriņa, Baiba
dc.contributor.authorZalcmane, Luīze Marija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:04Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:04Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69498
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46884
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Produkta izcelsmes valsts nozīme Latvijas patērētāju pirkumu izvēlē ”. Darba mērķis ir izpētīt Latvijas patērētāju etnocentritāti preču izvēlē, balstoties uz produkta izcelsmes valsti. Darbā tiek apskatīta izcelsmes valsts, tās efekta jēdziens un tā loma patērētāja pirkuma lēmuma pieņemšanā; apskatīti līdzšinējie pētījumi un raksturots izcelsmes valsts ietekmes process, izcelsmes valsts kā produkta pazīme un kvalitātes rādītājs; sniegts izcelsmes valsts kā tēla raksturojums un tā ietekme; veikts pētījums par Latvijas patērētāju etnocentrismu un izcelsmes valsts efekta ietekmi uz patērētāju produktu izvēli. Darba izstrādei izmantoti 98 avoti, 16 attēli, 3 tabulas un 3 pielikumi. Kopējais darba apjoms ir 81 lapaspuse. Atslēgvārdi: izcelsmes valsts, patērētāju uzvedība, pirkuma izvēle, etnocentritāte.
dc.description.abstractThe topic of Bachelor thesis is „The impact of product`s country of origin on the purchase behaviour of Latvian consumers ”. The purpose of the study is to research the ethnocentricity of Latvian consumers in the choice of goods, based on the country of origin of the product. The study describes country of origin and its effect concept; its role in consumer purchase behaviour; describes researches on country of origin role in consumption process and choice; country of origin as a product quality indicator; country of origin as national image and impact; study analyzes research on the ethnocentricity of Latvian consumers in their choice of goods, based on the country of origin of the product. Paper consists of 82 pages, 16 pictures, 2 tables and 3 annexes. There are 98 references used. Keywords: country of origin, consumer behaviour, purchase behaviour, ethnocentricity
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectizcelsmes valsts
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectpirkuma izvēle
dc.subjectetnocentritāte
dc.titleProdukta izcelsmes valsts nozīme Latvijas patērētāju pirkumu izvēlē
dc.title.alternativeThe impact of product's country of origin on the purchase behaviour of Latvian consumers
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record