Pircēju rīcību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Talsu novadā.
Author
Justamente, Egija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Šalkovska, Jeļena
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Egija Justamente. Bakalaura darbs „Pircēju rīcību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Talsu novadā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju rīcības teorētiskajām atziņām, uz produktu pieprasījumu un piedāvājumu analīzi Talsu novadā, uz autores veiktās aptaujas rezultātiem, izanalizēt pircēju rīcību ietekmējošos faktorus Talsu novadā, kā arī izstrādāt secinājumus un priekšlikumus vietējiem pārtikas produktu tirgotājiem mārketinga darbības pilnveidošanai. Pirmajā nodaļā, autore izskatīja, pircēju rīcību ietekmējošos faktorus, kā arī mārkeitnga stimulus pircēju rīcību kontekstā, pamatojoties uz literatūras un zinātniskajiem avotiem. Otrajā nodaļā tiek analizēts Talsu novads, Latvijas pārtikas produktu pieprasījums un Talsu novada pārtikas produktu piedāvājums, pārtikas produktu raksturlielumi kā arī mājsaimniecību patēriņa tendencies Latvijā. Trešajā nodaļā tika izanalizēti aptaujas rezultāti, izmantojot aptaujas palīdzību, bakalaura darba autore noskaidroja ekonomisko, sociālo, kultūras, personisko, psiholoģisko faktoru un mārketinga komunikāciju ietekmi uz Talsu novada pārtikas produktu tirgus pircējiem, kā arī viņu vēlmes par uzlabojumiem. Bakalaura darba apjoms ir 77 lapaspuses, saturā iekļautas 5 tabulas, 25 attēli un 2 pielikumi. Atslēgvārdi: pircēju rīcība, rīcību ietekmējošie faktori, pārtikas produkts, pārtikas produktu tirgus, Talsu novads. Author: Egija Justamente Bachelor Thesis The factors influencing buyer behavior and intention to purchase food in region Talsi. Aim of the Bachelor's thesis: based on the theoretical knowledge and aspects of customer behavior, analysis of product demand and supply, and the author's survey, analyze the factors influencing the behavior of buyers in region Talsi, as well as develop conclusions and suggestions for the marketing of marketing activities to region Talsi food traders. In the first chapter, the author examined factors influencing the behavior of buyers as well as marketing incentives in the context of consumer behavior based on literature and scientific sources. In the second chapter author analyzes the region Talsi, the demand for Latvian food products and the supply of food products from region Talsi, the characteristics of food products and the tendencies of household consumption in Latvia. In the third chapter, the results of the survey were analyzed using the help of the survey, the author of the bachelor's thesis clarified the impact of economic, social, cultural, personal, psychological factors and marketing communications on the buyers of food products market in Talsi county, as well as their wishes for improvement. The bachelor thesis consists of 77 pages. There are 5 tables, 25 pictures and 2 appendices included in this bachelor thesis. Key words: factors that influence consumer behaviour, food market, food points of sale, Talsi region.